Helnøtt med spire:) Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Vet ikke om dere husker meg, men var mye her før etter som jeg har to jenter. Vi har ei lita spire i vente. Etter en MA i august stråler vi over at alt er fint etter ul og termin er 4 august og jeg er 9 uker og 2 dager på vei. Måtte bare få det ut:D
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Husker nicket ditt ja =) Gratulerer så mye, og masse lykke til videre =)
Helnøtt med spire:) Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Husker nicket ditt også Takker så masse for det fantasiløs:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Ja husker deg! Hehe, husker deg spesielt godt fra den gangen du ble skjellt ut av ei som var på slanking og mente du fristet henne til å spise sjokolade osv:D Må gratulere deg veldig!!!
Helnøtt med spire:) Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2008 Hehe stemmer *ler* hadde nesyen glemt det:) Takker så masse for det! Koselig å se "kjente" nick:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Du får holde oss oppdatert da, er her ikke så mye lenger men veldig koselig å høre at du var blitt gravid og jeg håper å se deg litt her inne underveis i graviditeten:-)
Joikaboll@ Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Husker deg ja. Gratulerer med spire! Husker også den tråden med hun som skulle slanke seg og kjeftet på deg pga nicket ;-) Velkommen tilbake!
mayaya Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Hei, nøtta!!!! Gratulerer!!!!! Jeg henger ikke her lenger jeg heller egentlig, men etter å ha vært sjuk i ei drøy uke så dumpa jeg inn... Gøy med gamle kjente!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå