mai mammaen til to Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 hvem er det mannen til edie er sint på tror dere?
lego Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Lurte på om det kanskje var susan jeg.... Etter den ulykken hvor mor og barn ble drept.
Silja FullFres McQueen Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 ¨Jeg har ingen aning. Jeg må bare si at jeg ikke likte nye Frustrerte Fruer.. =P
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 tror det er susann
lego Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Begynner å bli trøtt... Mener at jeg tror at han kanskje var ektemann og far til de som døde i den bilulykken...
Silja FullFres McQueen Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Jaa... Synes det er teit at de hoppet så langt frem i tid... OG at Susan og Mike har gått fra hverandre... Nå når de endelig hadde blitt sammen! *argh*
Gjest Siklerotte Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 Ja, for dumt at de gikk frem i tid. Den eneste serien jeg noensinne har klart å følge på med, og nå er den bare teit. Men kanskje Gabrielle tar til vettet og begynner å fikse seg igjen og slikt (det virket litt sånn... =p) Han fyren var ekkel, men jeg tenker kanskje Susan jeg også. Samtidig er det litt for "åpenlyst".
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 Vet. Man begynte å bli så godt kjent med alle, og alt som hadde skjedd - og nå må man leve i uvissheten igjen. Litt slitsomt egentlig!! Får se hvordan neste episode er, men kjente meg ikke helt igjen.
Silja FullFres McQueen Skrevet 30. desember 2008 #12 Skrevet 30. desember 2008 Ja, sant... PLuss at man føler at man har "gått glipp" av så mange år... =P Jaja, mye man skal irritere seg over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå