Månefeen ♥ Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Fant ikke igjen tråden, men var en som skrev at noen skiver ingefær i teklype i kokende vann med litt sukker og sitron hadde hjulpet så veldig mot kvalmen... Ja, nå sitter jeg her med en kopp, tatt en slurk men den var fortsatt veldig varm. Dette måtte jo prøves, kvalmen har revet i kroppen min 3.5mnd nå så alt er verdt å prøve.. Er veldig spent på resultatet
babymaker skal ha en jente til Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 det hjalp ikke for meg.. :/ og jeg fikk kjempe masse magesyre som krabbet oppover.. :/ VIL ikke være kvalm lenger jeg nå!!! Håper det funker for deg! )
Månefeen ♥ Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Uff ja, magesyre har plaget meg en del =/ Da er koppen sånn ca drukket opp... følte meg ikke noe bedre sånn umiddelbart, men nå (ca 30min) etterpå er ikke formen så ille. Får nå se om det holder seg slik. Om jeg er myye bedre i morgen skal jeg gi en lyd her inne Synes det er stas å være gravid (førstegangs), men gudene skal vite at jeg gleder meg til å få denne babyen ut og få ha kroppen min i fred
StorkeMammaen Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Hei, for meg så er det eneste som kan lindre litt på kvalmen, sånn tørket ingefær som er i pose i krydderhylla. Tar en teskje av den i kaldt vann (bare litt vann, for det er dritt-sterkt) Ha klart en glass vann eller noe annet å drikke ved siden av, så du kan skylle ned rett etterpå. Det er akkurat som det legger seg som et lokk oppå kvalmen. Det har hvertfall funket for meg i nødstilfeller (hvis jeg må ut eller lignende). Nå har jeg bare en mnd igjen til termin, og regner med at kvalmen varer ut og må si at 8-9 mnd med kvalm virkelig tar på. Gleder meg så til ikke å være kvalm lenger. Lykke lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå