Gå til innhold

Cerazette og bivirkninger...


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tatt dem i nesten 1,5 mnd og jeg er veldig irritabel, eller sur, som mannen min sier. og jeg har NULL sexlyst.

 

kan dette gå over hvis jeg fortsetter med tablettene ? eller kommer bivirkningene til å fortsette?

 

er dety stor sjans for at man får samme bivirkninger av p sprøyte eller spiral?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

 

Skrevet

Jeg sluttet på de fordi jeg leste at det er visse stoffer som går over i melka (uansett hva helsepersonell sier), og mange av babyene forandret temperamentet. Ble mye mere hissigere og det ville jeg ikke utsette babyen min for....

Skrevet

Har ikke merket noen bivirkninger på verken meg eller minsten. Gjorde ikke det sist jeg gikk på dem heller.

Skrevet

Nei, jeg vet det er mange som går på de og ikke merker noe bivirkinger på babyene. Men jeg ville liksom ikke ta sjangsen.. ;)

Skrevet

jeg har en blid og fornøyd gutt, så han merker nok ikke noe av det. men jeg gjør :o(

Skrevet

Forbanna møkkatabletter, gikk greit så lenge jeg ammet. Men når jeg sluttet med det, så hadde jeg mensen i hytt og pine uten noe som helst slags system, med skikkelige menssmerter.. Men merket ikke noe på babyen da.

Gikk over til hormonspiral og er KJEMPEFORNØYD- 0 mens og ingen smerter:-)

Skrevet

melkekua og to ulldotter: hvor har du hørt at babyene kan forandre temperament? min har nemlig begynt å både nekte puppen og å sove i det siste..begynte på cerazette for 2-3 uker siden. det har vart i snart 2 uker nå...hm :/ det er nok ammestreik, men en kan vel aldri vite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...