Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hei! Er det noen andre her som har tenkt å gå ned 15-20 kilo i løpet av 2009? Og som vet at de har motivasjonen inne til å klare det? Jeg trenger en sparringpartner for å nå målene mine Noen som er med? Hilsen 79-modell
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Hei! Jeg har lyst å gå ned 5-10 kilo iløpet av 2009. Sliter litt med å finne motivasjonen men den skal være der en plass for har klart å gå ned mye før. Satser på å begynne i januar siden jeg skal gifte meg i mai. Så må finne motivasjonen nå men litt vanskelig i juletider med alle fristelsene rundt seg men ifra neste uke blir det mer trening og sundere kosthold. Hilsen 80 modell
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Skal ned 15-20 kg til september. Skal gifte oss på stranden, så ja motivasjonen er helt klart til stede, hehe. Skal ikke se ut som en strandet hval da nei hehe. Så fra og med i dag er det en sunnere livs-stil som gjelder Målet er 8 kg til påske ! Hva er ditt mål ? Hilsen 74-modell
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 jeg skal ned 8-10 kg håper jeg. må klare d innen 9 mai 09. så har ikke all verdens tid. har kjøpt meg elipsemaskin som jeg får på mandag. men pga stoffskifte går jeg veldig fort opp i vekt.men krysser fingrene for at jeg klarer d:) hilsen 82 mod
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Jeg vil nok ned litt men hvor mye er vanskelig å si, har termin 18 mars og målet er vel å være tilbake til min "normal" vekt før bryllupet i juli:) Har heldigvis bare gått opp 6 kg til nå....
jippi..nr.2 Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Hei...skal også gifte meg i september...Har som mål å slanke meg 15 kg, helst før sommeren da...Og holde meg der!!!!!!! Har meldt meg på grete roede nettkurs..Har forsøkt dette tidligere, og d funket bra...Håper d funke like godt denne gangen
elle77 Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 jeg ska og gifte meg i sept:) har gått ned 16kg fra sept til nå ,men skal ned 20 til. har fått 2 tette(er 1år mellom dem) barn, så da føk vekta opp.men er nå fit for fight for å få bukt med de ekstra kiloene;)
2prinsesserogbim Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Hei eg gjekk ned 10 kilo på 2 mnd ved hjelp av Herbalife sine produkter.. Det kan absolutt anbefale, Nå ble eg gravid og tar slankingen igjen etterpå... Jeg tenker ikkje å slanke meg mens eg gravid akkurat, men tenker å bruke shaken innimellom for at eg sjøl ikkje ska gå så mykje opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå