blond Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Det er tradisjon å ha forsetter og bryte dem i løpet av januar, iallfall februar, hehe... Har du forsetter? Jeg har det ikke, men ser at det er temmelig vanlig.
stjernestøv<3bella Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Føles som jeg har en million!! miiiiinst hehe Dette er de jeg kommer på nå * drikke mer vann * bli flinkere til å besøke venninner * lese litt mer på studiene * trene * rydde og vaske litt mer hjemme * spise litt sunnere * spare litt mer penger * shoppe mindre tull hehe.. rett og slett skal jeg bare bli en bedre utgave av meg selv dette året
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Enig med deg stjernestøv. har også tusenvis av forsetter.. (mange av de samme som dine)
stjernestøv<3bella Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 hehe.. så moro jeg bare lurer på hvilket som ryker først jeg tipper på å drikke mer vann ryker først
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Drikke vann går litt i perioder her. Tipper det å ikke spise sjokolade i ukedager er ett av de som ryker fort her.
-------- Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Har en del forsett jeg også.. Men innen mars/april har nok en hel masse av dem røket.. ) Jeg har store mål om å spise sunnere, ned i vekt, trene mere.. Men tenkt å sette meg små del mål gjennom hele året - så kanskje jeg oppnår noe da..
små Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Jeg skal bli sunn!!! Og prøve å trene. Kanskje bli kvitt noen kg..
skorpionfruen Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Har to stk. Jeg skal lære meg å strikke. Så skal jeg bli flinkere å gå tur ute i frisk luft. Klarer jeg ikke det skal jeg skjemmes!
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 Det har jeg aldri hatt! Tenker at jeg aldri klarer å holde dem likevel :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå