Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tradisjon å ha forsetter og bryte dem i løpet av januar, iallfall februar, hehe...

 

Har du forsetter? Jeg har det ikke, men ser at det er temmelig vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føles som jeg har en million!! miiiiinst :D hehe

 

Dette er de jeg kommer på nå :)

 

* drikke mer vann

* bli flinkere til å besøke venninner

* lese litt mer på studiene

* trene

* rydde og vaske litt mer hjemme

* spise litt sunnere

* spare litt mer penger

* shoppe mindre tull

 

hehe.. rett og slett skal jeg bare bli en bedre utgave av meg selv dette året :D

Skrevet

Enig med deg stjernestøv. har også tusenvis av forsetter.. (mange av de samme som dine)

 

 

Skrevet

hehe.. så moro ;) jeg bare lurer på hvilket som ryker først :P jeg tipper på å drikke mer vann ryker først :)

Skrevet

Drikke vann går litt i perioder her. Tipper det å ikke spise sjokolade i ukedager er ett av de som ryker fort her.

Skrevet

Har en del forsett jeg også.. Men innen mars/april har nok en hel masse av dem røket.. :o) Jeg har store mål om å spise sunnere, ned i vekt, trene mere.. Men tenkt å sette meg små del mål gjennom hele året - så kanskje jeg oppnår noe da..

Skrevet

Jeg skal bli sunn!!! Og prøve å trene. Kanskje bli kvitt noen kg..

Skrevet

Har to stk.

 

Jeg skal lære meg å strikke.

Så skal jeg bli flinkere å gå tur ute i frisk luft.

 

Klarer jeg ikke det skal jeg skjemmes!

 

:)

Skrevet

Det har jeg aldri hatt!

Tenker at jeg aldri klarer å holde dem likevel :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...