entil :) Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hvor utsatt er magen tidlig i svangerskapet? Jeg er 5 uker på vei. Jeg lente meg over sprinkelsengen for å gi en nattaklem til datteren min i stad. Kanten er litt høy i forhold til hvor lange ben jeg har, noe som gjorde at magen min ble klemt ganske godt mot kanten. Tenke på det med en gang at det kanskje ikke var så lurt. Etterpå synes jeg at jeg har litt vondt i magen.... ville sikkert ikke tenkt på at det var vondt en gang hvis jeg ikke hadde begynt å tenke på dette. Men det jeg lurer på er hvor forsiktig må man være med magen?
Babyønske �� Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Når du er så kort på vei,er ikke livmoren kommet opp fra skambenet enda, så den ligger godt beskyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå