Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Familien trodde vi var blitt gale.Vi har endelig bestemt oss for å gifte oss til sommeren. Min samboer har vært gift før,hun er nå forlovet på nytt og hun er ei fantastisk dame.Hun har blitt en " tante" for jenta vår og hun og samboeren passer henne nå og da. Vi er da litt sammen på fritiden,ikke masse,men er blant annet bedt til dem i morra på nyttårsaften,2 året på rad. Min familie holdt på å dette i gulvet haha,jaja da fikk jeg gitt dem et sjokk sånn på slutten av året. Sært?
LizzyG Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Hørtes flott ut at dere har klart å være venner alle sammen:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Rotete innlegg.. Vil du at vi skal klappe deg på skulderen for en veldreid gjesteliste? I så tilfelle står ikke overskriften i stil til innholdet.. En ting er å ikke føle seg truet av ekser og y'er... Men må man promotere og fremskynde et vennskap som forsåvidt er litt påtatt? For jeg syns ikke det er sært. Jeg syns det er unødvendig. Og meningsløst..
Mamsen86 Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Imponerende!! Tar av hatten for deg der, ja.. :-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Ja,kan godt hende det ble litt rotete.Det jeg ville fram til med innlegget var at familien min syntes det var sært.Siden dem syntes det så kan det godt hende at det nettopp er det. Påtatt vennskap er det ikke.Hadde aldri vært sammen med dem hvis jeg ikke syntes dem er flotte mennesker. Vi ber dem fordi vi trives sammen med dem og har blitt litt av vennegjengen vår.Å våre venner blir bedt i bryllupet. HI
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Kan ikke skjønne hvorfor du la det ut når du egentlig ikke lurer på noe`? Idioti..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Har din samboer barn med henne? Hvor lenge var de gift? Hva var grunnen til at det ble slutt?
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 Næææh, vi hadde det da slik til x'en og hans daværende samboer. Kjempe hærlig dame, vi pleid å spise nyttårmiddager sammen, feire 17 Mai osv. Det ble desverre slutt mellom dem etter noen år sammen men jeg har like god kontakt med henne den dag i dag. Hun passer ofte barna mine (hun ringer å spør faktisk, hærlige dama) og hun var forloveren min i bryllupet til meg og min mann ) Fulgte meg opp gjorde hun faktisk også, surprise brullyp. Det er kjempe bra for barna at man går så bra sammen syns nå jeg. Eldste sønnen vår pleier å sove over hos henne annenhver søndag. (var jo faktisk hennes stesønn i noen år) Min familie syns ikke det er sært, og hun har da vært på middagsbesøk osv hos min familie selvom det er slutt mellom henne og barnefar til eldste. Hun er en engel som min mor kaller henne )
aanonym Skrevet 30. desember 2008 #12 Skrevet 30. desember 2008 Eksen min, min eldste sønns far, var med i bryllupet vårt. Det samme var hans far, mor bror og hans familie (dvs kona og mine tanteunger). Min sønns far feier alltid jul sammen med oss. Dette er uproblematsik, vi har et veldig greit forhold alle sammen. Trengerikke gjøre det mer komplisert enn høyst nødvendig!
aanonym Skrevet 30. desember 2008 #13 Skrevet 30. desember 2008 Herregud, tastaturet på sånne bittesmå PC'er er vanskelig å bruke, altså! Treffer jo ikke bokstavene!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #14 Skrevet 31. desember 2008 Dem var gifte i 5år,ingen barn.Ble slutt fordi hun fant seg en annen. La det ut fordi jeg ville høre andres mening om det var sært siden min familie syntes det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå