NoDoubt Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal ha gjester, mange gjester. Vi blir 8 voksne og 10 barn. Så jeg får nok mer enn nok å gjøre!
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 De vi ba til oss hadde ikke anledning til å komme Dermed blir det bare samboer'n, meg selv og lilleplutt...men det var veldig kos med bare oss på julaften så det blir nok bra imorgen ôg
blond Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal være hjemme, bare oss fire. Det blir helt fint!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jeg skal være på jobb til 23.00. Samboern og ungene skal til mine foreldre hvor samboern har forlangt pinnekjøtt, dvs han spurte om hvor mamma helst ville være og spise siden vi de siste 4 nyttårsaftenene har innvitert hjem til oss. Mamma ville helst være hjemme siden de skulle på besøk senere på kvelden, så da lager hun maten. Når jeg kommer hjem skal vi vel ut og fyre opp noen raketter før vi stille og rolig tar kvelden siden jeg skal på jobb igjen kl 8.30 1. januar. Kanskje vi innviterer tante og onkel til å fyre opp rakettene sammen med oss, og spise litt kake før eller etter rakettoppskytinga.
ana baroma Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Svigers kommer, så da må jeg prøve de derre kalkungreiene:) Har ikke akkurat stekt det så mange ganger, og kan egentlig styre meg for hele fuglen. Men det går nok bra tenker jeg, hehe. Også skal vi pakke opp pakkene med stesønnen min, han har standhaftig ventet helt til i morgen med alle gavene fra fars side siden han absolutt skulle pakke dem opp på nyttårsaften!
1prinsesse+1i magen Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Jeg og snuppa skal til faren min og kona hans, sammen med stesøsken og søsknene mine, så vi blir 9-10 stk. Skal spise og kose oss litt utover kvelden. Så drar vi to hjem til oss selv for å se film og kose oss fram til midnatt, da er det ut å skyte opp litt raketter, så er det inn i varmen igjen. Så det blir koselig
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal spise middag hjemme og så gå til naboen og treffes alle naboene og spise dessert og kose oss. Jeg vet ikke om jeg orker å være med for etter at jeg har brukket ribben så hjelper ikke gubben til så jeg blir ikke bedre men verre =(
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal være her. SÅ mer enn nok å henge fingrene i i morgen ja. Blir nok travelt fra morgen til kveld tenker jeg. Men blir jo veldig kjekt. Gleder meg. Vi har tidlig middag, så koser vi oss resten av kvelden. Og til deg Moota. På tide du gir den mannen din ett kraftig spark bak. Han burde ikke hatt valget om å hjelpe til, det er jo ikke snakk om å hjelpe deg når dere skal være to om det. Kjenner jeg blir litt provosert når jeg leser slikt!! Du må ta vare på deg selv slik at du blir frisk igjen. Ingen spøk å gå rundt med brukkent ribb-ben. Håper du får hjelp av han i morgen slik at du også får feiret nyttår!!
Mille** Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 Vi er bedt bort til venner, men jeg må på jobb først og er ikke ferdig før 22.15. ( Men da er det rett hjem for å stæsje meg opp og dra på nyttårsfest. )
-------- Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 Vi skal avsted til svigers. Spise god middag, ta et glass med vin og ellers bare kose oss. Tar en stillle kveld/feiring...
små Skrevet 31. desember 2008 #11 Skrevet 31. desember 2008 Stort sett det vanlige, men med bedre middag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå