gutt06+jente10*Fødeklar* Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 blir så sint........ har ikke noen mens symptomer som vanlig,stikker bare i puppene,de pleier bare ¨være ømme..... tok en test 23. og sist nå 28. negative...var vanlige cb... vet jeg hadde EL da jeg testet meg.... merkelig..... kan det virkelig slå ut så sent????????
elisabetten Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 skjønner frustrasjonen din, er selv 9 dager over men fikk negativ test i morges. leste om ei annen ei her inne som hadde negativ test på 9 dager over, men som jeg forstod har hun testet seg hos legen, da fikk hun bekjed om at hun var gravid, så det er håp! venter til helgen med å teste meg jeg nå, tviler på at en test kan gå fra blendahvit den ene dagen til klar positiv neste... eller tar jeg feil, gi gjerne beskjed!!! vi har ei fra før og prøver nå på nr 2, det er irriterende å gå rundt å ikke vite, greit de dagene før ikm, men nå er det jo over!!!! uansett, lykke til!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå