Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #26 Skrevet 30. desember 2008 huden er jo overstrekt..og mye hud og babyfett som ikke vil forsvinne
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #27 Skrevet 30. desember 2008 det vet jeg så altfor godt. Hvor lenge siden er det du fødte sist da? Huden min har kommet seg såpass at det ikke er så ille lenge om jeg bare holder magen helt rolig, men om jeg sitter eller drar i den kan jeg dra huden laaangt ut!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #28 Skrevet 30. desember 2008 8uker....
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #29 Skrevet 30. desember 2008 Men da er det jo IKKE rart:) Er over ett år siden jeg fødte, så forhåpentligvis blir det bedre for deg også
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #30 Skrevet 30. desember 2008 håper det..gikk så raskt sist....men ikke denne gangen...og alt sitter fast på magen..er tynn ellers
go'matræva og lillegutt Skrevet 30. desember 2008 #31 Skrevet 30. desember 2008 Gode gud, nå må jeg si som bestemora mi sier; Er du riv ruskende gal??? 171 cm og 49 kg? Da er man jo bare skinn og bein jo! Og ikke engang påstå noe annet!! Det er alt for lite og ikke sunt å være så tynn.. Herregud, det er jo en bmi på 16 jo!
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #32 Skrevet 30. desember 2008 Men husk at alle ikke er like da. Selvom jeg har en BMI på 16.36 så er det ikke bare skinn og bein liksom. Er masse løshud og litt fett innimellom også. Synes ikke jeg er ekkel tynn eller noe sånn, kroppene våre er bygget forskjellig.
go'matræva og lillegutt Skrevet 30. desember 2008 #33 Skrevet 30. desember 2008 Jeg må innrømme at jeg har store problemer med å skjønne hvor det fettet eventuelt måtte være på dine 44 kilo...? Mener å ha lest i et av dine tidligere innlegg at du til og med får vondt i rompa når du sitter for lenge, og da burde det jo ringe noen bjeller? Jeg er ikke største jenta selv med mine 164 cm og 52 kg, og som går under kallenavnet "skranglekassa" i kompisgjengen, men skulle jeg veid 44 kg hadde det jo ikke vært noe igjen av meg.. Misforstå meg rett, jeg mener ikke å være frekk, men 44 kg er alt for lite, uansett hvordan man skulle være bygd!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #34 Skrevet 30. desember 2008 for meg er alt under 45 for lite....de ser jeg altfor tynn ut...49 ser jeg helt normal slank ut...ikke spsielt tynn....er jo bare til å se på bildene mine...
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #35 Skrevet 30. desember 2008 Magen og lårene er ikke så grådig tynne at det gjør noe. Har ingenting på rumpen så ja, det gjør vondt å sitte på harde ting! Eller å ligge på rygg på gulvet. Om jeg bare kunne dyttet litt rundt på litt fett hadde det vært greit.
go'matræva og lillegutt Skrevet 30. desember 2008 #36 Skrevet 30. desember 2008 Du må ha et alldeles forvrengt kroppsbilde, 49 kg på din høyde er latterlig lite! Uansett hvordan kroppen din måtte være bygd og hvor lett benbygning du har, vil du likevel være for tynn, og jeg håper faktisk du ikke når denne "idealvekten" din. Jeg skjønner at ingenting jeg eller andre sier kan få deg til å forandre mening, så jeg lar diskusjonen ligge nå.
Raych Skrevet 30. desember 2008 #37 Skrevet 30. desember 2008 Jeg mener idealvekt er den vekten du selv føler deg mest vel med:) Ikke nødvendigvis det andre sier er for mye/lite osv.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #38 Skrevet 30. desember 2008 blir mye jobbing for å nå den vekten iallefall
Gjest Trollbundet Skrevet 30. desember 2008 #39 Skrevet 30. desember 2008 ikke et gram under 60 kg hadde jeg sagt! Helst 65 om du ammer.Går du ned for mye og for fort ned i vekt,går det ut over melka! Da mister du den. Og 49 kg og 171 høy??? Det er jeg enig i at det ikke hørtes fint ut.Altfor tynt! Hvor mye veier du nå da?
Nussa80 Skrevet 31. desember 2008 #40 Skrevet 31. desember 2008 Foreslår at tråden tas opp igjen under "spiseforstyrrelser"-.... Ikke for å være frekk altså-men det er så mange lettpåvirkelige der ute.. BMI under 18.5 er undervekt- uansett benbygning. ALLE kan finne finne "flesk" her og der om de ser etter, og særlig om de er overopptatt av dette. Definisjonen på spiseforsyrrelser er "sykelig opptatthet av mat og kropp" og overgangen er selvfølgelig glidende og mange befinner seg i gråsonen. Unødvendig innlegg, og du skjønner selv med litt sunn fornuft at 49kilo ikke er din idealvekt, men din egen "tynne" idealvekt. Er heller ikke enig i at idealvekten er "den den enkelte føler seg fornøyd med selv"- da svært få jenter overhodet er fornøyd, og alltid skulle veid mindre.. Kanskje du bare provoserer- hva vet jeg. Det er på grensen, og uansett hva du sier av at vi skal kikke på bilder opphever vel ikke du tyngdekraften som gjelder for alle oss andre..? Herregud, du har jo nesten nettopp født- ikke fokuser på dette? Om du gjør det har du nok ett helt annet problem enn vekta å ta tak i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå