Gå til innhold

Den vogna kommer til å bli stappfull :P hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

når vi er inne skal hun ligge på lammeskinn under og dyne over seg. når vi er ute så har hun en lammeskinnspose. vil jo ikke at hun skal renne vekk eller fryse når vi er inne. (skal ha mini med på skolen når vi har hatt perm i seks uker)

men jeg må jo få pakket ned denne dyna på en eller anna måte.. kunne jo lagt den under lammeskinnsposen når hun ligger i den..

er 2 dager til termin. så jeg kjeeeedeeeer meg såååå.. samboeren får ikke sovet middagsluren sin engang.. jeg bare henger over han hele tiden hehe..

så jeg pønsker og styrer noe veldig med barneutstyret da hehe :P

dagens meningsløse innlegg hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde droppet skinn og dyne, og skaffet en pose man kunne åpnet opp helt istedet jeg gitt :)

Skrevet

mener du? åpne opp helt? kan åpne opp denne posen helt også.. så jeg kan jo bare droppe det skinnet under da..men det er vel litt bedre med dyne inne?

er så dyre de posene.. åsså er det sånn arvesak.. finner sikkert ut av det.. har jo ikke noe bedre å ta meg til :P

etter jeg fikk beskjed av jordmor om å ta det med ro frem til fødselen..

Skrevet

Om dette er en sånn pose som du kan åpne opp helt, så trekker du jo bare ned glidelåsen i posen og åpner den når du er inne (brett til sides "lokket" liksom), istedetfor å ta ungen ut av posen, knørve posen under vogna, og SÅ legge ungen opp i vogna igjen med en dyne på ;)

Ha med deg et lite ullteppe istedetfor dyne kanskje? Lettere å ha med seg, og mer enn varmt nok til innebruk.

Hadde ihvertfall droppet skinn under posen :)

Skrevet

wæææ skal du virkelig ha babyen med deg på skolen 6 uker gamel, oi... hadde ikke jeg kunne gjort med min første, hun hadde kolikk så det sang etter, da hadde vi nok fått fyken begge 2.... stå på lykke till:-)

Skrevet

hehe.. så lenge hun ikke har kolikk da hehe :) men planen er hvertfall det å fortsette på skolen når hun er så lita.. må nok finne på noe anne om hun har kolikk e.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...