Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 her blir vi totalt 18 stk, med stort og smått..unga er med:-)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Fått tilbudet,noe vi får hvert år av mine foreldre. Men ser ikke poenget...ungene er med. Barnevakta sparer vi til noe annet
celodi Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Aldri hadd barnefri på nyttårsaften vi heller..Kunne sikkert vært det,men synes det er koselig at ungene er sammen oss vi da..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Nei, ikke nyttårsaften.... da er det familietid med venner.....
Mamman til AM&JS Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Halvparten borte og halvparten med..hehe.. To eldste er hos besteforeldrene etter eget ønske...er ikke store knøtta enda da..så vet ikke helt hva nyttårsaften er for noe.. De to yngste (har en i magen) + min stesønn skal til et vennepar med 3 stk barn..så det blir kos!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Nope. Altså, de største skal bort, men det er på henholdsvis fest og hos kjæresten sine foreldre:-) Minste blir her hjemme og vi får fullt hus av store og små. Har aldri feiret en nyttårsaften uten barna mine, så dette blir den første uten de to største som er nesten 16 og 21.
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Vi fikk tilbudet, men jeg har fortsatt dårlig samvittighet for at vi gikk fra han noen timer sist nyttår, da han bare var noen dager gammel! Jeg har veldig lyst da, siden ALLE vennene mine skal ut, og bestevennen min skal jo ha nyttårsfest! (Vennene mine er 16-19 og barnløse, såå) Men vi skal feire her med mine foreldre, et vennepar av dem og datteren deres som bare er ett år eldre enn meg og har en datter på min sønns alder. Blir vel koselig:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 nei. vi kunne sikkert fått om vi ville men ser ikke helt poenget.. vi skal feire hjemme hos mine foreldre sammen med min søster,samboeren å hennes sønn.. så skal vi gå nyttårsbukk:) ikke langt altså, det er snakk om et par hus bare for kosenskyld. det hadde helt sikkert vert kjekt med barnefri å feire litt me venner på kvelden men syntes det er mye kjekkere å feire med familie å snuppa(om hun er våken da) hadde nok hatt veldig dårlig samvittighet om jeg ikke hadde vært hjemme med henne.. blir nok kjempe koselig her hjemme tror eg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå