C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 sist svangerskap gikk jeg bare til legen, for vi har bare en bil, og sambo har den på jobb, så det blir alt for lang reisevei, da jeg må bytte buss to ganger , og vente en time på hver av de, og samme tilbake.,...men begynte å tenke litt nå, at kanskje det går an å velge en jormor i byen, der vi har lettere bussforbindelse, og jeg faktisk jobber liksom? ble veldig rotete dette ser jeg, men noen som skjønte ihvertfall litt av det??
Fire småtroll Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Det er ofte ikke så mange jordmødre å velge mellom desverre, er mangel på dem flere steder i landet. Her jeg bor er det to jordmødre på helsestasjonen, kan velge fritt mellom dem og det er gratis. Det er også ihvertfall to forskjellige jordmødre som praktiserer privat, men da må man betale for det. Spør på helsestasjonen du hører til, de har som oftest oversikt over tilbudene i distriktet ditt. Hvis du velger jordmor utenfor ditt distrikt/kommune, kommer du bakerst i køen, men har de kapasitet kommer du inn, søstera mi gjorde det, men fikk da bare et besøk hos jordmor på hele svangerskapet...
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Hm... ok...=) da skal jeg sjekke litt rundt, er jo bare i uke 6 så har heldigvis god tid! sikkert smart og begynne tidlig da=) tusen takk for at du tok deg tid til å svare =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå