Gå til innhold

Tror dere det er håp?? Helt ærlig.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk igjen mensen etter fødsel 11.des. 11 mnd siden fødsel. Mensen var akkurat som før, før jeg ble gravid hadde jeg svært regelmessige sykluser på 28 dager. Jeg ammer morgen enda. HVIS syklusen er som før antar jeg at el var 25.des. Hadde slim som kunne strekkes på dag 10, den 20.des, men det var jo bare 3 dager siden jeg hadde slutta å blø så det tror jeg neppe var el. Jeg begynte å el.teste på dag 11. Med clearblue digital. Har aldri el.testet før. Testet på morgenurin i en uke, men ingen utslag på de. Vi har hatt sex hver dag til annenhver dag så om jeg har hatt el så har vi iallefall gjort det vi har kunnet for å treffe men nå er jeg i grunn i tvil om jeg har hatt el. Stoler egentlig på de testene, men hører mange sier at det er best å teste kveld.

Vi fortsetter å ha sex så ofte til enten mensen kommer eller jeg får positiv test, i tilfelle el er senere.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takknemmelig for svar!=)

Skrevet

Det er vel bare å fortsette:) Jeg ble gravid før 2. mens etter fødsel uten å teste etter el, det bare skjedde.. Håper det klaffer for dere.. Vi prøver fortsatt, da vi mistet den lille...

Skrevet

Huff, trist å høre at dere mistet. Håper den sitter snart igjen da!

Ja, vi får bare henge i begge to!=)

Skrevet

jeg tror det var eggløsnings slim,virker sånn men selv om vi får det så er det ikke alltid det klaffer for det vet du.eller så hadde du rett og slett en "falsk mens" dvs at mnd før så hadde du IKKE eggløsning.håper du finner ut av det da.GODT NYTT ÅR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...