Corneli@ Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Det er såvidt jeg tør å skrive det, for det er som om jeg denne gangen i mye mindre grad tar det som en selvfølge at alt skal gå bra. Har to barn på 6 og 2, der jeg begge gangene ble gravid på første forsøk, og alt forløp helt uten komplikasjoner. Men så ble jeg eldre, og plutselig satt ikke spira så lett lengre. Den 5. pp klaffet det imidlertid. Det føltes som flere år å vente...Jeg er nå 5+2. Det at jeg har opplevd underet å få to perfekte barn, og at jeg vil fylle 37 i løpet av svangerskapet, gjør at jeg denne gangen i tankene mye mer legger til et "hvis alt går bra...". Selv om det er vanskelig å la være å planlegge og tenke framover også :-). Særlig når det gjelder hvordan det skal være mulig å organisere et liv med tre barn. Føles plutselig som en helt flokk, Jeg er sikker på at jeg vil, men også litt skremt ved tanken. Ønsker alle her inne lykke til i det spennende første trimesteret!
<3tregutter<3 Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Hei! Har tenkt samme tanke, blir 35 før denne lille kommer. Har en som blir 6 i jan og en på 2,5 så blir nok livat her også etter hvert:) Er jo forsåvidt det fra før av også.... Har termin 1.sept, så er jo veldig tidlig enda. Har ikke hatt noen komplikasjoner de andre gangene, men merker at jeg tenker mye over alt jeg gjør. Løfter jo en del tungt i løpet av dagen og slikt.... Men de sier jo at det som skal sitte, det sitter:) Vi har jo klart jobben perfekt to ganger før, så må bare tenke gode tanker og at det går like bra denne gangen! Du har jo vært kjempeheldig med å bli gravid raskt, du da! Vi brukte 8pp på første, 6pp på andre og 7pp nå! Ser at mange her inne bruker hvertfall et år! Så tror ikke du har grunn til bekymring:) Men fint at du vågde å skrive det, tror nok mange tenker samme tanker!!!
Mammaen til engelen Luca Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Hehe, godt det ikke bare er meg.. Jeg tør såvidt å skrive her inne i frykt for at noe plutselig skal gå galt. Jeg tar heller ikke noe for gitt kan man si. Men gratulerer så mye med spiren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå