Gå til innhold

UTAKKNEMLIG FAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var hos min far julaften på dagen,og leverte en blomster gruppe til han og hans samboer.

Min samboer overakte blomsten og tok min far i hånda og sa god jul ,min far svarte bare takk ,men jeg gir bare barn julegaver.Vi forventet ikke å få noe var bare at vi ville ønske dem en god jul.Siden vi ikke skulle feire jul med dem .Vi gjorde det samme i fjor. Blir skuffa over han ,han ser nesten aldri barnebarne sine ,og har ikke ringt eller kommet en tur i jula.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å ha forventninger til han så slipper du å bli såret. Det lærte jeg meg for mange år siden med min far

Skrevet

Jeg har jo ikke hele historien med deg og din far, men på meg virket det nesten som om han ikke har muligheten til å se barnebarna?

Satt igjen med et bilde i hodet av faren din som var litt trist når han bare sa takk, ikke fordi han var utakknemlig, men kanskje litt trist fordi han ikke fikk feire jul med dere?

Og en annen ting, menn er nå menn, de er både glad i andre og takknemlige, men har ikke alltid like lett for å si det høyt! Det at han ikke ønsket dere en god jul trenger ikke være en bevist handling fra hans side!

Skrevet

Ja er nok det beste,men han behandler ikke min søster på den måten .Egentlig burde jeg driti i han ,aldri vært snill mot min mor utro støtt.og nå som hun er død går han med gifteringen hennes,og har en annen samboer.

Har krangla en del med min søster pga av hun stjeler smykke og penger fra meg,har mere eller mindre kutta hun ut.Jeg nevnte det for min far ,han sa bare ikke bli uvenner mamma hadde blitt lei seg.Jævla gubbe tenkte han aldri på hvor mye han såra ho?Fikk 2 unger utenfor ekteskap.En dag får han hele pakka fra meg.

Skrevet

jo da han har muligheten han bor 15 min kjøring herifra,jeg spurte hvor han skulle være i jula ,han sa at han var bedt til min søster.

Skrevet

Skjønner dere ikke har det beste forholdet når jeg leser litt mer her, så da er det vel best å ikke bry seg så mye, ikke vitsi at du skal få ødelagt jula pga at en du ikke bryr deg så mye om ikke ønsket deg god jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...