Gå til innhold

anonyme drittkjerringer!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange av dere hang på krangle før...sånn egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke drittkjerring, men hvorfor svarer du?

Skrevet

finnes anonyme drittkailler også.

Skrevet

jasså....jeg er ikke anonym, og dessuten er jeg en kølle

Skrevet

helt teit å væra anonym ,ingen sier meninga si uten å trykke på knappen,hva er problemet ,er folk redde for at naboen skal kjenne dem igjen .

Skrevet

For meg er du like anonym danieL28 som de som signerer med:

Skrevet

ja,,,,greit nok det, så hvorfor signerer ikke du med nick da?

 

men samme, jeg lurte egentlig bare på om mange av de anonyme her brukte kranglesiden før

Skrevet

Jeg brukte kranglesiden før, nå bruker jeg kun denne siden. Men jeg er ikke drittkjærring, jeg driver ikke å sjikanerer på folk, eller kaller dem stygge ting. Har da litt klasse.

Jeg er ikke så redd for at naboene mine skal kjenne meg igjen, men jeg jobber på et stort kontor, og jeg vet at en del av saksbehandlerene bruker dib. Det er også en del fra studiet som bruker dib, og også erdet en del fra vennegjengen. Jeg synest ikke det er ok at det verken skal vite at jeg bruker nettet på denne måten, og jeg vil heller ikke at de skal vite om alt mulig jeg tenker som jeg kun uttrykker her.

Skrevet

for å si det slik har jeg aldri skreve noe på kranglesiden før så!

Skrevet

Du verden for en velartikulert overskrift, HI. For ikke å snakke om et substansielt, revolusjonerende innhold i selve innlegget.

Pulitzer neste år?

Skrevet

Først: jeg hang ikke på krangle før nei...

 

Så:

Hvorfor spiller det noen rolle for dere om jeg signerer med nick eller ikke? Dere kjenner meg jo ikke mer eller mindre uansett. Er jo like forbanna anonym om jeg signerer med nick eller ikke. Dere som er så stolte over å signere med nick og mener dere er tøffe som står for det dere mener, signer med navnet deres heller... Så kan dere heve dere over oss "anoyme"...

 

Hilsen anonym kjerring (ikke drittkjerring)

Skrevet

Jeg brukte krangle før, men gidder ikke nå som man må signere med nick.

 

 

Din jævla møkkamann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...