Gå til innhold

Jeg er så lei meg! Sitter bare å gråter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og aner ikke hvorfor.. er litt sliten, men ikke sååå sliten..Er trøtt da...

4+5 på vei og kjempeglad for det, men så føler jeg sååååå tristhet! Er så lei meg, hjertet verker liksom... uff......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare grin i vei og legg deg å sove etterpå :)))

Har vært akkurat der du er, og det er fælt/godt på samme tid. Og det er jo ganske godt når man har gråtet ferdig. En god natts søvn etterpå er utrolig godt :))

Og husk, det går over :)))

Masse gode klemmer til deg :)))

Hvis ikke du er som meg som synes det er godt å få grinet ut alt, kan du jo sette på en supermorsom komedie :)))

Skrevet

Stakkars. Det er hormonene som gjør det. En dag er du lei deg, den neste sinna, noen ganger super glad og så normal igjen. Men ta det med ro, det blir bedre etterhvert.

Skrevet

Det føles litt bedre nå... men får ikke sove :(

jeg har mann, barn og baby i magen... men likevel føler jeg meg så ensom nå....

Takk for gode ord da :)

Skrevet

hehehe, god å høre at flere er som meg da, jeg er nå i uke 5 sies det ifølge bim.

har sambo, ban og barn i magen.

Jeg bikker også veldig over i humør, først er jeg glad, så er jeg rasende sint og plutselig bare griner jeg.

La meg forrige dagen, og da sambo sa natta til meg begynte jeg å styrtgråte, han spurte hva det var, men jeg hadde ingen svar utennom at jeg bare var utrolig trist inni meg og at jeg ikke klarte å slutte å gråte.

Han prøvde virkelig å få ut av meg hva som var galt og hva jeg tenkte på nå, men jeg tenkte ingenting, følte meg bare trist som faen, hihihi..

Gråter vel nesten hver dag bare fordi jeg plutselig føler meg så trist, og det har blitt mye kjefting fra meg her hjemme også.

Kjenner meg ikke igjen, hadde det ikke sånn i mitt forrige svangerskap.

Men men, er vel som andre sier - bare hormoner. hihihi..

Skrevet

Så "herlig" da! kunne nesten skrevet det selv!

det er det helt unødvendige ting assa.. som om ikke kvalme og bekkenløsning, så en smertefull fødsel var nok...

Idag har jeg ekstremt vondt i hode av all grininga igår. Øyene er hovne som bare det og svir skikkelig.. ja det var ikke bare et par tårer nei...

Mannen min kom med roser til meg idag og forsiktig sa : ikke gråt lille venn, jeg vet du har det vanskelig, men jeg er her for deg, ikke gråt....

hva gjorde jeg? jeg begynte å hylgrine, og når jeg var ferdig begynte jeg å le, fikk DEN latterkula, da så mannen min på meg med store øyne og sa : du og den hormongreia di, dere begge to er crazy!

Skrevet

hahaha, så søtt.

Kjenner igjen den der å begynne å le når man endelig er ferdig med å gråte.

Er jo helt latterlig. hihi.

Håper hormonene holder seg i sjakk i kveld og at jeg ikke ødlegger feststemninga helt for sambo, hihi.

Ser det for meg: rakketene skytes og alle sier godt nyttår, mens jeg bryter ut i tårer, så en ekstrem latter, hihihi. uff.

Skrevet

Få det ut,er bedre en og holde det inne,noen dager er bare sånn,jeg er snart halvveis og føler meg sånn enda:( Er i dårlig form og ser ut til og bli det,frem til fødsel,ikke gøy,så man blir deppa,og noen ganger griner jeg bare noen ser på meg....forferdelig og ha det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...