Tante Gustava Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 hjelp, positiv test i sted, og mini er bare 7,5 mnd. Dermed blir det bare 15 mnd mellom våre to småtroll Er lettere sjokkskadet, var ikke helt planlagt for å si det slik... Er det noen der ute som har 2 tette som kan trøste meg med at det er helt topp....?
Stratos med 3 barn Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 14,5 mnd mellom mine! Gled deg! De har SÅ mye glede av hverandre. Bruk ventetiden på å planlegge godt slik at dere har alt det praktiske i orden, det vil hjelpe dere masse, også er det bare å kjøre på med stort pågangsmot og godt samarbeide. Har dere engasjerte besteforeldre er det bare å bruke de Lurer du på noe er det bare å spørre! Masse lykke til! Klem
Miss Foster Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Jepp det er helt topp - 13 mnd mellom mine. Nå er de hhv 3 år og 7 mnd og 2 år og 6 mnd, samt at jeg har ei lita ei på 5 mnd. Guttene leker godt i lag og det var ikke mer arbeid med 2 i forhold til 1. Skifter du en bleie kan du like godt skifte to osv osv. Det fine er at de kan vokse opp sammen og finne støtte i hverandre ) Såklart, der er tider jeg har mest lyst til å ta den ene og denge den andre med... men det er flere positive sider enn negative DET kan jeg love deg. Ettersom det er 2 gutter så blir det jo også litt bråk når de leker og herjer, men unger er jo unger. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå