danieI Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 har pådratt meg en lei manneforkjølelse har vært stinn av feber i 2 dager og nå har en bølge av snørr invadert neseregionen kan jeg få litt sympati takk? hilsen meg på otrivinfylla
stjernestøv<3bella Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 ja da, medfølelse skal hvertfall alltids jeg klare å dele ut i bøtter å spann super kjipt å være syk! *sender over te/kaffe/kakao med krem og teppe* God bedring!
danieI Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2009 med krem også! takk stjernestøv og til dere andre: dere suger på sympati...gah!!!
Gjest Toxic Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 En "lei manneforkjølelse"??? Skulle gjerne byttet med deg. Her har hele familien vært totalt utslått av omgangssyke siden onsdag før julaften. Oppkast, magekramper, feber og forkjølelse. Jeg har gått ned 5 kg på to uker. I tillegg var jeg hos legen forleden dag med dobbeltsidig øyebetennelse. Formen er heldigvis litt bedre i dag, men jeg ser jo mildt sagt ut som et spøkelse på fylla, med mine innhule kinn og blodskutte øyne. Happy holidays, sier jeg bare.
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Massevis av platonisk trøst oversendes, i form av konjakk, whisky, sjokolade, tepper, varmeflaske (for frostriene), snørrpapir så mykt at nesten knapt merker det, toddy-maskin og refill til Otrivinen.
Patetica fåkksi Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 "Hoh, du sku prøvd å værra gravvid du! Mannfolk!" *slår meg på låret*
Ulme Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Hehe, håper du har kommet deg på bena igjen nå? Menn og forkjølelse er ikke noe å spøke med...
stjernestøv<3bella Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Klart klart krem på er et must av og til hehe håper du er bra igjen nå da
danieI Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2009 tack for zymp! jeg er frisk, men nå er kjæresten og dattern syk, men de har det seff ikke så vondt som jeg hadde det :-)
Gjest Toxic Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 Selvfølgelig har de ikke like vondt som du hadde. Flott at du overlevde den grusomme sykdommen, regner med det bare var tilfeldigheter som gjorde at du ikke strøyk med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå