Gå til innhold

Har ikke vært hos Jordmor enda!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 16uker på vei og har bare vært hos legen en gang og det var for å bekrefte graviditeten. Noen andre som har gjort det samme?

Jeg er 2 gangs gravid. Og har hørt hjertelyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var for første gang hos jordmor i dag og jeg er i uke 23.. Slik jeg tenker så skal du sikkert på ultralyd om noen uker, og da får du sikkert høre når du skal til jordmor neste gang..

Skrevet

Med mindre du befinner deg i en risikogruppe, er det ikke vanlig med mer enn en kontroll før UL i uke 18. :-)

Skrevet

har heller ikke vært til jordmor enda.....er i uke 30.....har bare vært til kontroll hos legen:) Men skal til jordmor på mandag, da er jeg i uke 31.

Skrevet

Jeg tok kontakt med jordmor selv jeg, og har nå vært der 5 ganger + en gang til lege. og jeg er 33 uker på vei:)

Så ta kontakt med jordmor selv, så snakker du med hun:)

Skrevet

Jeg tok kontakt med jordmor på eget initiativ jeg også:)

Vært en del hos både lege og jordmor. Førstegangs og litt engstelig :S

Skrevet

Jeg er førstegangs, er i dag 36+6 og har ikke vært hos jordmor en eneste gang. Er det så krise da?

Skrevet

Jeg var med jordmor to ganger da jeg gikk gravid sist,...synes egentlig det var bortkastet (-mye dilling, og mye informasjon jeg følte jeg visste fra før.). Kommer bare til å bruke fastlegen denne gang.

Skrevet

hei :) Jeg er gravid for andre gang og jeg var kun hos legen en gang også , jeg skal ikke til jordmor før dagen etter ultralyden:)

tror ikke du er den eneste vi får bare vente tålmodig ... masse lykke til med magen !!

Skrevet

Jeg var hos legen i uke 10, fylte da ut papirer ang svangerskapet og ble veid samt tok blodprøver. Var på UL i uke 18. Er nå i uke 25 og skal til jordmor om en uke. Jeg er tredjegangs, men syns likevel det er rart at jeg kan ha født et levende barn før jeg i det hele tatt har vært på en svangerskapskontroll...

Skrevet

Jeg er 20 uker og har ikke vært hos JM. Tenkte ringe å bestille time hos henne over nyttår.

Går til privat praktiserende lege som er spes i fødselshjelp og graviditet, går til han 1 gang i mnd, siste mnd av svangerskapet 1 gang i uken.

Når jeg ventet nr 1 gikk jeg kun til han, med nr 2 gikk jeg til JM også.(ikke ofte).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...