Gå til innhold

I dag kom veggen mot meg som et slag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en uke siden fødsel, en fødsel som gikk raskt og alt var perfekt med den...

Siste 5 ukene av svangerskapet har vært tøft og tungt med mange turer inn og ut av sykehuse pga premature rier fra uke 30. Nå ble han for tidlig født og han kom i uke 35+4 men var alikevel stor...

Følte meg veldig fin etter fødsel. ikke sliten, ikke trøtt eller noe, men i dag så har alt gått i mot meg føler jeg... Har vært sliten, trøtt, og alt har vært galt fra første stund...

Det begynte med at vi skulle på sykehuset for å ta rubella prøve igjen for å sjekke, og eldstemann skulle til mormor. Når vi kom til mormor så hadde de ikke stått opp enda, og jeg blir litt stressa og føler at jeg får dårlig tid... ender i en diskusjon med min mor, og jeg glemmer å si hade til eldstemann, og han løp avgårde med en gang så han tenkte ikke på det han heller. men når da mormor ringer meg og sier det så blir han lei seg og jeg får dårlig samvitighet...

Når jeg enderlig kommer hjem så er jeg bare lei, og gubben ligger å sover enda... da var kl halv 12, og jeg merker at jeg blir oppgitt for jeg hadde bedt han om å ordne noen ting her hjemme...

Men har fått sovet litt i dag, men merker at jeg ikke er helt med i dag.. og gruer meg veldig mye til i morgen, masse mennesker og lang dag.... Synes lissom at den blir litt ambutert også siden jr er en uke gammel og hva i all verden skal man gjøre med to barn når den ene er 1 uke og den andre 6 år og alle andre er på fjellet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå å legg deg og sov! Det hele ser nok mye lysere ut i morgen :)

Skrevet

Ja håper det.... Skal spise middag hos mamma men der kommer det til å være 10-12 andre mennesker også!!!!! så blir nok å spise middag der, og så dra hjem og slappe av med han lille.... Har sagt at vi ikke kommer til å feire noe veldig men litt i alle fall.... 6 åringen skal bli igjen hos mormor fram til ca halv 1-1

Skrevet

Gratulerer med den lille!

Tror du skal prøve å ta livet litt mer med ro jeg! Få mannen din til å ta seg av den eldste og konsentrer deg om å kose deg med den lille.

Det er 1 uke siden du fødte!! Det er helt vanlig å føle seg litt uttafor når en nettop har født, hormonene er i ubalanse. Selv var jeg helt på tyttebærtur de første ukene etter fødselen. Gråt masse selv om ingenting egentlig var galt.. De berømte barseltårene.

Når babyen er mett og sover kan du kanskje ta deg en tur ut med elstemann sånn at du får luftet deg litt..

Må du egentlig gjøre så mye i morgen? Du har faktisk lov til å avlyse nyttårsfeiringa for din egen del når du nettop har født. La pappaen og storebror styre med litt raketter og kos deg inne med babyen du!

Slapp av og gi deg selv tid til å komme deg etter fødselen. La følelsene strømme disse først ukene så vil du helt sikkert føle deg bedre etterhvert.

Skrevet

Jeg håper pappaen ikke er på fjellet, for han bør jo ta en stor del av aktiviseringsansvaret her.

Egentlig det største ansvaret i det hele tatt.

Det er virkelig pappajobben, du skal komme deg du !

Skrevet

nei han er ikke på fjellet... Han stiller opp til tusen og tar masse av tinga hjemme... akkurat nå så ligger han og jr på sofaen og slapper av... jr er en pappagutt har vi funnet ut av! mens eldste mann er mamma gutt, så vi har da en av hver....

Men planen var lissom å dra på fjellet sammens med svogeren min hadde ikke jr kommet så tidlig.... evt vært hos en kompis av mann min men vil ikke ta med meg en liten baby ditt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...