Gå til innhold

Har dere noen nyttårsforsetter? Hvilke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne å trene. Det trengs virkelig.

Spise sundt.

Det vanlige. Forskjellen er at NÅ SKAL DET GÅ! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg hadde et lite et for julen, og det var å ikke legge på meg sånn som jeg pleier å gjøre i jula! Gikk dårlig det gitt..... ;o)

Skrevet

Bli sunn, slutte og spise godteri og heller spise frukt! SLutte og røyke. Trene skal jeg ikke sette for det kommer jeg ikke til og begynne med, har rett og slett ikke tid!

Skrevet

Hadde store planer om å trene skikkelig og ta et krafttak sånn at jeg ville være på mitt slankeste og vakreste til bryllupet vi har planlagt til sommeren... Men etter en uventet positiv graviditetstest her i sted, så må jeg vel legge de planene på is. Vil være 7 mnd på vei til bryllupet, og hvis vi ikke velger å utsette så kan jeg vel uansett si at jeg IKKE kommer til å være på mitt slankeste :)

Skrevet

Ta meg mer tid til venninnene mine! :-)

Når vi møtes så er det som regel "bare" for festlige lag, bursdager og slikt. Skal begynne å dra dem med meg på kino, ut å spise ogsånn! :-)

Skulle gjerne satt trene på den lista også, men det har f**n ikke funka noen av åra - så jeg gidder rett & slett ikke å juge for meg selv i år!!

Skrevet

Har faktisk det----> det forbanna snopet skal av dage...helt sikkert, har bestemt meg for en stund siden! Gi meg styrke :-D

Skrevet

Komme meg ut av sofaen og gjøre ting jeg tenker jeg burde gjort hakket fortere enn jeg har gjort i 2008. Også vil jeg bli frisk, men det får vi nå se på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...