små Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Her er den ganske som vanlig, bare litt senere (og bedre) middag. Pluss litt pang pang:) Kan hende det er mange innlegg om dette her allerede, i så fall bare overse;)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Hos oss blir det en rolig formiddag med lang frokost og kos. Senere drar vi til venner som har jevnaldrende barn (2,5 år). Da skal vi gå julebukk og spise god mat sammen. Når barna er i seng blir det champis og fyrverkeri, gleder meg!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Først på jobb.. Så til svigers på deilig middag.. Så hjem og legge junior.. Så skal mannen og jeg kose oss med film og godis =)
Dibberinnen Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Middag hos svigermor før det er hjem å legge unger og kose seg på kvelden.
celodi Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Kosemorgen med ungene.. Så ut og leke litt til sambo kommer hjem fra jobb litt etter 12.Så skal vi til en venninne av meg på besøk..Så hjem og lage kalkun=) Spise god middag og se litt raketter...
Ksenia & Anjem Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Rolig kveld hjemme med en bedre middag og litt snop til 4 åringen samt noen stjerneskudd
Honningmelon Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Først skal jeg på jobb. Så skal vi til mine foreldre å spise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå