Gå til innhold

endelig er jeg her igjen:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

ble gravid 6.desember i fjord, men fikk en MA i mars, noe som var utrolig leit og vondt... etter det slet jeg fælt med syklusen, sopp osv.. hele kroppen min var i uorden... endelig klarte jeg å glemme alt og tenkte at det sikkert var min tur en gang også, og hva skjer, ventet på tanta på julaften, men hun kom ikke;-) tok en test, og den viste GRAVID:-) nøyaktig samme dato som i fjord:-) kjempe glad, men tørr ikke helt å glede meg heller etter det jeg har opplevd... men krysser fingrene:-)

lykke til alle sammen:-)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...