Gå til innhold

Grattis da Snuldersvigermorhulder!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mangt kan skje i juletiden:-)))

Når forlovelsen er unnagjort så kommer gjerne kulen på magen tett på;-DD

Hipp hurra!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho hoi!! Her må jeg lese nedover fortere enn svint, skjønner jeg....

Har du fått svigerdatter? Gratulerer da!! He he, farmor...

Skrevet

;=D Takk! Med mer eller mindre bismak... synes de er tidlig ute jeg...

Men det må vel prøves og feiles på egenhånd!

Vel, vel.... husfreden tok slutt igjen i går kveld/natt... Da ramlet de begge inn døra her igjen. Jeg hadde ryddet og vasket rommet de lå på... inkludert plukket opp brukt undertøy fra diverse kriker og kroker i rommet. Jaujau.

Barnebarn ja... vel...de kommer nok kjapt tror jeg.. Denne unge piken fra Fredrikstad stilt følgend "spørsmål" her om dagen: "Ville du hatt ihel en av gutta dine hvis de fortalte at de skulle ha barn tidlig, sånn som som han på 15 freksempel???" (!!!!!!)

"Vel" sa jeg... "jeg ville ikke hatt ihel noen jeg"..... "Men jeg ville hatt lyst!!!!" heheheheheh

Skrevet

Oj, Ja, gratulerer da. Selv om jeg vel personlig skjønner den bismaken veldig, ja. Men nå er jo jeg da av de der sene damene som følte jeg var kjempeung da jeg fikk første unge i en alder av 30 ;-)

Satser på at jentene her er like sent kjønnsmodne som moren... Og så er det greit å vite hvilke damer jeg skal søke råd hos her inne dersom det viser seg at de ikke har lyst til å vente så lenge (..for vi dibber vel om 10 år også vi. Ingen her vel som vil innrømme at din baby ikke er helt treffende lengre...?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...