Snuppy Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Jeg både gruer og gleder meg til nummer to. Vet at det meste kommer til å gå fint, men samtidig er jeg plutselig blitt veldig usikker på om jeg klarer dette. Babyen var planlagt, men nå som det er realitet virker alt så mye mer skummelt. Regner med at det er hormoner som spiller meg et puss, men alikevel så er det ikke noe gøy. Skulle jo være en gledens tid dette.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 takk GUD så deilig å høre at det er fler en meg her!!! (ikke vondt ment, vet det er en grusom følelse)... vår var absoliuu ikke planlagt, men ønsket meg veldig en liten baby, og plutselig var den visst der,... gått mange runder med meg selv og har vel bestemt oss for og beholde, har bare så utrolig dårlig samvittighet ovenfor datteren min (ble 1 nå i november liksom).. føler jeg ikke har brukt nok til dammen med henne på en måte, selv om hun sikkert blir i hundre... vet ikke jeg , er så mye rart som fyker rundt i hodet mitt om dagen... men det kommer nok til og gå bra for oss begge skjønner du Snuppy, vi får ta tiden til hjelp, kjenne de deilige sparkene og plukke frem bitte små baby klær, så kommer nok følelsene strømmende før vi aner det, og da snakker jeg om de gode følelsene!! gratulere og lykke til: klem fra en medforvirret:
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Må signere her jeg og. Vi planla nr to men når jeg har en sliten dag med tulla så skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare å ta vare på 1 barn til, være dobbeldt så tålmodig osv.. Vet jo at det vil ordne seg og gå bedre enn for ventet, men likevell... tenker bare på nattevåking med babyen og så ma man alikavell opp kl 6 med tulla:8 åå kvir meg itl enda mindre søvn!! men det blir vel mest kjekt tror dere ikke?
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 gjør nok det... høres sikkert rart ut, men synes nesten det hjalp litt bare å vite at jeg ikke er alene om å ha slike følelser rundt det i denne store verden...<<09 det kommer til å gå supert jenter, dette klarer vi=)
Snuppy Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2008 Veldig godt å høre at man ikke er alene ja. Lykke til til dere også.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 ja sant det.. Går nok supert.. Vi har heldigvis disse sidene å rope etter hjelp på om det skulle være noen tøffe tak, for det blir det nokk:) Men gleder meg veldig til å se min datter emd babyen, hun er så fasinert av babyer og går bare å koser og klemme råp de.. hihih skal bli veldig kjekt med en ny baby og:)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 å, det er så deilig å høre at flere har det sånn! jeg fikk beskjed av gyn at hvis jeg ville ha flere barn uten å måtte prøve lenge og til og med kanskje måtte ende opp med prøverør ol, så måtte jeg begynne å tenke på det nå, så saken var ganske klar. men tanken er jo der, vil vi klare det? er jo mye jobb med to stykker selv om jeg er positivt overasket hvor "lett" det var å få en. var jo forberedt på noe verre. men to er jo det samme som ti blir det sagt!
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 I dag har jeg og en sånn dag. Gutten min er vanligvis verdens snilleste men etter ei uke med tenner som har kommet, forkjølet og feber samt at rutinene er blitt klusset med med alle selskaper han han blitt helt UMULIG å legge. Nå han han akkuratt sovnet og klokka er halv 12. Har holdt det gående siden leggetid klokka 19. Og en sliten og kjempetrøtt mamma, en mann på jobb så kjenner jeg følelsen om jeg kommer til å klare 2??? Jeg er i tillegg kjempetrøtt nå tidlig i svangeskapet og rimelig kvalm. Heldigvis er han en veldig blid og snill liten kar så godt som alltid...Får håpe vi snart er tilbake i rutinene...Og de aller fleste dager bare gleder jeg meg til babyen kommer:-) Her var det og veldig planlagt.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 huff, ja, kjenner meg igjen..! hadde tenkt å vente til sommeren med å prøve, men fikk positive tester i dag, så ble litt rådvill.. :s og litt glad, selv om jeg ikke helt vet hvordan vi skal få dette til å gå opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå