Gå til innhold

Burde blondiner få lov til å få barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kjent er jo de veldig dumme. Og er de unge i tillegg, er det jo garantert at de ikke kommer til å ta seg av barna sine!

Bare for å poengtere at man kan ikke gre alle under en kam og si at de er like fordi de gjerne har en ting til felles. Hva med å se personen bak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idiotisk

Ekelte her inne nekter tydeligvis å innse virkeligheten. Er jo et faktisk syndrom. Ikke bare merkelige ansiktstrekk...

Skrevet

Åja... blondiner bør forbys barn! og særlig de unge da....

Haha.. hærregud!

Skrevet

Dama som kaller seg BLOND på dib bør i allefall aldri få barn. Makan til blond idiot som har jeg aldri sett på en dataskjerm.

Skrevet

Tidligere hadde jo staten tvangssterilisering, dette var kanskje feil gruppe? bør det innføres for blonde istedet ?

Vi vil vel da få et mer inteligent samfunn i fremtiden.

Skrevet

det burde hvertfall vært en slags sortering på hvem som kunne få barn, det hadde spart mange barn for dårlige oppvekstvilkår

Skrevet

ja, og da kan vi jo starte med blondiner !!

Skrevet

Selvsagt!! Noen må jo føre vår nordiske arv videre,- videreføre den ariske rasen. Vi er SMARTERE enn du tror >:)

Skrevet

Gre alle under en kam???

Bare for å poengtere at man ikke skal MISHANDLE sitater!

Skrevet

for man kan jo ikke bare farge håret vet jeg... er mange brunnetter som farger håret lyst å... man blir vel ikke dum av lyst hår akkurat, de som tror det er dumme... har møtt både blonde og mørke som er helt på tytte bær tur :) dette er bare ett prøve å prøvesere innlegg..

Skrevet

ja ikke sant, det er jo sååå logisk å gjøre det. Jeg er selv blond å ung å min veslejente har det kjempe fint, er ikke dum heller.. forstår poenge ditt hi, mange tar alle under enn kam å det er jo feil!

Skrevet

Problemet er vel at de det gjelder skjelden ser det selv men mener alle andre derimot...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...