Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Som kjent er jo de veldig dumme. Og er de unge i tillegg, er det jo garantert at de ikke kommer til å ta seg av barna sine! Bare for å poengtere at man kan ikke gre alle under en kam og si at de er like fordi de gjerne har en ting til felles. Hva med å se personen bak?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Idiotisk Ekelte her inne nekter tydeligvis å innse virkeligheten. Er jo et faktisk syndrom. Ikke bare merkelige ansiktstrekk...
Snikskytteren er storebror! Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Åja... blondiner bør forbys barn! og særlig de unge da.... Haha.. hærregud!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Dama som kaller seg BLOND på dib bør i allefall aldri få barn. Makan til blond idiot som har jeg aldri sett på en dataskjerm.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Tidligere hadde jo staten tvangssterilisering, dette var kanskje feil gruppe? bør det innføres for blonde istedet ? Vi vil vel da få et mer inteligent samfunn i fremtiden.
danieI Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 det burde hvertfall vært en slags sortering på hvem som kunne få barn, det hadde spart mange barn for dårlige oppvekstvilkår
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 ja, og da kan vi jo starte med blondiner !!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Selvsagt!! Noen må jo føre vår nordiske arv videre,- videreføre den ariske rasen. Vi er SMARTERE enn du tror >
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Gre alle under en kam??? Bare for å poengtere at man ikke skal MISHANDLE sitater!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 for man kan jo ikke bare farge håret vet jeg... er mange brunnetter som farger håret lyst å... man blir vel ikke dum av lyst hår akkurat, de som tror det er dumme... har møtt både blonde og mørke som er helt på tytte bær tur dette er bare ett prøve å prøvesere innlegg..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 ja ikke sant, det er jo sååå logisk å gjøre det. Jeg er selv blond å ung å min veslejente har det kjempe fint, er ikke dum heller.. forstår poenge ditt hi, mange tar alle under enn kam å det er jo feil!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #13 Skrevet 30. desember 2008 Problemet er vel at de det gjelder skjelden ser det selv men mener alle andre derimot...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå