Gå til innhold

Kjenner do til Doro babycall??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal skaffe oss babycall og har titta litt på doro sin. Er det noen som har den eller har hørt noe om denne?

 

Har dere den med en eller to mottagere? Lurer litt på om det er vits å ha to stk.

 

Blir glad for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller kan du anbefale noen andre?

Skrevet

Har doro sin. Er helt ok babycall, kjekt med 3 mottakere da, selv om man egentlig ikke trenger det. Trenger egentlig bare to mottakere, som jeg vil anbefale at begge går på batteri. Om du kjøper Doro, ville jeg kjøpt med 3 (1 strøm, 2 batteri), ellers får du babydelen med strøm og bare foreldredelen med batteri.

 

Ville imidlertid kjøpt Super Nova hvis jeg var deg. Dette pga Doros batterikapasitet. Jeg må lade opp den ca hver 3. dag, mens min svigerinne som har Super Nova, knapt har ladet sin på de 8 mnd hun har hatt den. Men dersom det ikke gjør noe å lade litt ofte, er Doro en brukervennlig og velfungerende babycall.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...