Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Lyst til å prøve noen nye hudpleie-, hår og sminkeprodukter. Føler jeg alltid kjøper de samme merkene og produktene bare fordi jeg vet de er helt ok å bruke. 3 produkter jeg ikke kan klare meg uten er: Lee Stafford Babe Wave-krem for å få masse krøller i håret, No.7 Illuminating lotion og Diorshow mascara - eneste mascaraen jeg klarer å påføre uten at det ser ut som edderkoppbein etterpå
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Synes Joico og Kms sine krølle-produkter er kjempe bra!! Har også brukt curl-life til Matrix. Lancome hypnotic mascara klarer ikke jeg meg uten! Av make-up produkter synes jeg i.d. sitt pudder er bra, dior sin rouge, lancome sine skygger.
Zazu Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Mine favoritt produker for hår er Sebastian Laminates, helt supre produkter både sjampoen og balsamen! Når det gjelder hudprodukter er jeg veldig glad i Ole Henriksen, særlig godt liker jeg walnut scruben. Sminke... å så mye jeg elsker... Glo pressed base, Benefit That gal, Diorshow mascara, og øyenskyggene til guerlain, med litt primer under sitter de hele dagen og natta;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå