Gulosten™ Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Nå klarte jeg rett og slett ikke å la være - er jo neeeesten som facebook dette, men litt mer avansert og personlig dulosten.blogspot.com hvis dere vil se !!
line_n & sara Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 så fin blogg! har tilogmed kommentert der inne også morsomt med en blogg som starter nesten samtidig med graviditeten da!
Gulosten™ Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Ja det var det jeg tenkte også Er veldig deilig å ha et sted å gjøre av alle tankene, bekymringene og gledene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå