Agirl89&Gutter08&10 Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Heisann jenter.. jeg er på besøk idag jeg, jeg fikk min lille engel den 13 september, og alt har gått kjempefint, han er kjempesøøøøt og kjempesnill! men nå skal jeg komme meg til saken. etter at jeg er hjemme med min engel, tenkte jeg at jeg vil gjøre noe hjemme, derfor har jeg starta min egen lille *bedrift* hvor jeg selger ting! jeg vil gjerne at dere skal ta en titt på min hjemmeside www.aqfaran.tk alt er helt nytt, og jeg peker til dere, fordi jeg har to heeelt nye barnevogner og bilseter! jeg vil også tilføye at jeg har akuratt samme vogn, og er kjempefornøyd med den! dere kan få litt rabatt av meg!!! bare å ta kontakt!!!! hilsen meg svar meg på min mail [email protected]
Lykkeligmammatiltre Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Den vognen der har jeg sett de selger på gooba.no for minipris 999. Og det er nå i det siste det har kommet minipris på den, så jeg vet om flere som har fått den vogna for mye mindre enn 1000 kr. Og den skal du selge for 1699? Mange av de andre tingene du selger kommer også fra gooba ser jeg ;-)
bettan2 Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Helt enig:) Totalt unødvendig å selge den vognen der for 1699, når den selges som minimumspris 999;
Lykkeligmammatiltre Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Hihi ;-) Syns det var litt drøyt altså!
Agirl89&Gutter08&10 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2008 Hei.. ingen trenger å fortelle meg hvor disse vognene finnes da, siden jeg har kjøpt dem der selv.. men jeg så på finn.no at non solgte for såå mye, så derfor tenkte jeg å prøve på det da.. men nei da.. det lar seg nok ikke skje..når det er biznizz så selger man ting dyrere enn det man har kjøpt dem for.. men jeg kan gå heeelt ned til 1050 siden jeg også har betalt gebyr og frakt og alt, så for de som bor i nærheten, så er det bedre å hente fra meg enn å hente heelt fra sandvika.. hva sier dere nå da jenter?? jeg har også myee annet på nettsiden.. jeg kan selge for under det som står der.. men for at dette skal skje, må dere ta kontakt med meg, ikke via innlegg, men via melding eller mail, eller tlf... noen intresserte?
meg & lillegullgutten Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Dette blir jeg provosert av. Skaff deg penger på en annen måte. Lureri!! FY!!!!!
Agirl89&Gutter08&10 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2008 heerrreguuud,,, er dt lureri at folk selger ting? det er ikke noe lureri.. og de pengene jeg skulle få inn var ikke for meg.. de var for et prosjekt, jeg orker ikke å fortelle det til alle, men det er ikke et øre som jeg skulle ha.. jeg skulle gi alle pengene til et prosjekt.. SÅ IKKE NOE VITS Å SNAKKE DRITT OM EN SOM SELGER NOE... GREIT FOR MEG!! EN KOMBIVOGN KOSTER OPPTIL 4000-5000 DERFOR TRODDE JEG AT DET VAR LITE, OG KANSKJE JEG OGSÅ SKULLE VÆRE HJELP TIL NOEN, I TILEGG TIL AT DET HADDE GÅTT PENGEER TIL PROSJEKTET OGSÅ! hva prosjektet er trenger ingen å spørre om, annet enn at det er et prosjekt, som går ut på det beste for menneskeheten.. dvs ikke noe dritt noen som er intressert i å kjøpe kan svare meg, de som ikke er intresseert i kjøpe men bare snakke dritt kan la være å skrive her!!! for nå er jeg lei, alt jeg har fått er bare kommentarer! og kaller meg for en som lurer folk!!!!! herregud atte gårr annnn.. beklager at jeg skrev slik som jeg gjorde, men jeg er ikke i godt humør akuratt nå, livet går alltid opp og ned..
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Haha er det mulig..hva forventes da...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå