Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 For 2 1/2 døgn siden begynte det med litt rier nå og da. Om natta var det ti minutter mellom. For lenge til å dra på føden. Så var det rier nå og da i går. I natt var det ca 5 min mellom. Dro på føden og ble undersøkt. Det var kanskje 1 cm åpning. Etter modningsakupunktur og ikke noe respons på det, dro jeg hjem igjen. Er så trett og lei nå. Blir bare hviling nå for riene er verst på natta. Det skal ingen ting til for at tårene hagler. En av jordmødrene mente at det var typisk når man venter en jente og er førstegangsfødende at det tar så lang tid. Så nå er det spennede å se om det blir 2008 barn eller 2009 barn.
Mammantiltigerogentil Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Godt å høre fra deg, jeg la ut et lite innlegg til deg tidligere på dagen. Men så leit at riene ikke har ført til fødsel, jeg krysset fingrene for deg!! Allikevel er du jo nå godt på vei, med 1 cm åpning som sikkert vil føre til at noe skjer om ikke lenge!! Jeg er sikker på at jeg blir sittende til 14 dager på overtid, her skjer det absolutt ingenting.......... -5 dager imorgen...
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Håper du slipper å gå like lenge med rier som meg. Da forventer man jo at noe skal skje innen et døgn, kanskje to. Hadde aldri trodd jeg skulle komme til å gå slik og vente. Riene har nesten gitt seg fullstendig igjen. Er det som foregående netter, kommer de nok når jeg har lagt meg. Er så stuptrett nå at jeg skal gå å legge meg selv om klokka ikke er halv ni.
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Oversåg foresten innlegget ditt tidligere i dag.
Mammantiltigerogentil Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Ja, håper det går fort når det først skjer noe...! Jeg føler virkelig med deg som må bli så sliten av rier som ikke får ting ordentlig igang! Jeg sover så utrolig godt om nettene og det er deilig. Bare lader opp. Føler meg skikkelig som prinsessen på erten (eller noe), fordi jeg har dobbelt sett med madrasser i sengen for å sove godt. Men jeg krysser fingrene for deg; for at du skal få sove godt inatt, og så at det skal sette igang på ordentlig for deg imorgen eller dagen derpå med effektive rier som får snuppa ut Jeg drar til ny akupunktur imorgen, og skal spørre om stripping også. Nå vil jeg ha han ut!!
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 La mannen din sjekke åpningen din å evt tøye deg litt... Dette hjelper ofte til å få fortgang på ting! Bruk 1 finger opp i skjeden å let etter en gummistrikkaktig hinne å kjenn om der går mer enn 1 finger oppi.
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Hadde man bare hatt en mann til å gjøre det. Hverken jeg eller Anais_natal har noen mann til å hjelpe. I natt har det vært harde tak med rier igjen. Verre enn sist natt. Men jeg gadd ikke ringe føden, for som forventet, roet det seg på morgenkvisten. Da ble det etter hver 15 min i mellom igjen. Fortsetter det slik, må det da skje noe til natta? Kan ikke bli mer intenst nå. Kan bli nyttårsbarn dette. Og jeg må si at jeg er stolt over at jeg klarte å være så stille at søsters som har kommet for å hjelpe meg, har sovet godt i natt. Nok med at en av oss blir utslitt.
Mammantiltigerogentil Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Så slitsomt for deg!!! Jeg hadde virkelig håpet du fikk sovet og ladet opp litt for fødselen. Men vi kan jo håpe at dette modner deg såpass mye at når det virkelig setter igang så går det fort og greit Jeg har masse kynnere, men kjenner de knapt. Ringte føden idag for akupunktur, men de var så travle så jeg må ringe opp igjen i ettermiddag.... damn, dette er jo det eneste jeg har sett frem til i to dager nå, tenk hvis jeg ikke får komme inn? Jeg vil i fødsel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå