Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 JIPPI. Kan ikke tro det. Klarte ikke vente og tok testen på svigers sin do. Og der kom det to streker opp. Kunne ikke juble engang..haha. Ville ikke røpe noe for svigers helt ennå. 6 mnd brukte vi, tok 1 mnd pause fordi kroppen min var helt på bærtur pga stresset med å bli gravid. Fikk tilbake normal syklus og spira satt på 1.pp etter det;) FOR EN NYTTÅRSGAVE;)
Bevind *har født*:) Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ønsker deg masse lykke til:D
KnertiMagen Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer=D Har du noen symptomer ennå da?=) Nysgjerrig jeg, siden jeg har ikm i morgen:)
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Takk kjære dere;) Dette er helt utrolig. Jeg har bare hatt litt ømmere pupper enn vanlig og da særlig på sidene. Ellers har jeg to ganger luktet sterke rare lukter som ingen andre i samme rom har kjent. Dette skjedde for 4 dager siden og jeg kom på det nå..hehe. 1 uke etter el, så hadde jeg to dager med et veldig press i korsrygg og i livmora. Kankje da spira gravde seg ned? Sa til mannen min at om jeg ikke er gravid pga presset så har jeg fått en betennelse.. Sender masse støv til alle sammen som trenger det.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 åååå: gratulerer!! er så koslig å lese sånne tråder!
3 prins på vei Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 GRATULERER så masse!!! Blir så lykkelig av sånne nyheter!!!!
Musemor med tre søte små Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer så mye!!!!!!!!! Satt i spenning i går og ventet. Så utrolig bra den ble positiv idag ;-) Lykke til videre ;-)
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Tuuuusen takk;) Lykke til videre du også. Dette blir et flott år for oss;)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 GRATULERER igjen:=):=):=) hehe!! Så gøy:=)
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 Så utrolig koselig!!!!! gratulerer sååå mye snuppa!!!! =)
★minijente★ Skrevet 30. desember 2008 #12 Skrevet 30. desember 2008 gratulerer så mye! vet kossn d er å prøve å prøve uten å få d til;) kos deg i tiden du har forran deg;)
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. desember 2008 #13 Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer så mye:o) Skikkelig fin nyttårsgave det ja! kose deg med den voksende magen, og lykke til!
3snuppeliner Skrevet 30. desember 2008 #14 Skrevet 30. desember 2008 Da gikk det bra da jo... GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 30. desember 2008 #15 Skrevet 30. desember 2008 gratulerer..! ser visst ur som om jeg også er gravid gitt..! fant av en eller annen grunn ut at jeg skulle bestille noen strimler fra billigetester.no, de kom i dag og jeg tok en når snuppa hadde lagt seg, og vips, der var det to streker..! hehe, er litt sjokkskadd og vet ikke helt hva jeg syns enda, hadde jo tenkt å begynne å prøve til sommeren, men går jo ikke på prevansjon og har vært slappe med kondombruk, så jeg visste jo det lett kunne skje..! men må vel ta test i morgen tidlig også, og en hos hs på fredag når jeg skal på kontroll med lillesnupp.. og kanskje en hos legen.. men jeg sitter i allefall og smiler, det må jo være et godt tegn?
mamma-kbh Skrevet 30. desember 2008 #16 Skrevet 30. desember 2008 GRATULERER! er på overtid og husket plutselig følelsen av å se den positive testen, herlig deilig og overveldende... Ha et fantastisk nytt år der dere får møte barnet deres og oppleve masse nytt! Lykke til!
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #17 Skrevet 31. desember 2008 Gratulerer til deg Hallow3:) Så utrolig flott! Det er uvirkelig. Hehe. Men tok en test til i morges og den er også positiv;) JIPPI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå