Gå til innhold

JEG ER GRAVIIIIIIIID!!! ;) SHIT, SHIT;) Herremin. YEEEEEEEEES!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JIPPI. Kan ikke tro det. Klarte ikke vente og tok testen på svigers sin do. Og der kom det to streker opp. Kunne ikke juble engang..haha. Ville ikke røpe noe for svigers helt ennå. 6 mnd brukte vi, tok 1 mnd pause fordi kroppen min var helt på bærtur pga stresset med å bli gravid. Fikk tilbake normal syklus og spira satt på 1.pp etter det;)

Ønsker alle sammen det jeg føler nå. Lykke til, alle mine venner her inne og alle dere andre.

FOR EN NYTTÅRSGAVE;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere så fantastisk mye:)

Skrevet

wow!!! Jippi, da kan du joine septemberklubben!!! Nå ble jeg så glad på dine vegne!! GRATULERER GRATULERER!!! :D

Skrevet

Takk kjære dere;) Dette er helt utrolig. Jeg har bare hatt litt ømmere pupper enn vanlig og da særlig på sidene. Ellers har jeg to ganger luktet sterke rare lukter som ingen andre i samme rom har kjent. Dette skjedde for 4 dager siden og jeg kom på det nå..hehe.

1 uke etter el, så hadde jeg to dager med et veldig press i korsrygg og i livmora. Kankje da spira gravde seg ned? Sa til mannen min at om jeg ikke er gravid pga presset så har jeg fått en betennelse..;) Og kom på en ting til. 7 dager etter el hadde jeg bittelitt rødt i trusa, det var så lite at jeg trudde det var noe annet, men pirka borti med neglen og det var vått;)

Sender masse støv til alle sammen som trenger det.

Skrevet

GRATULERER ! Gud det var moro å lese :):):)

Du sier du har hatt ømme pupper, fra når ca ? Jeg har siden igår hatt kjempeømme pupper og har aldri hatt dette før og iallefall ikke så tett mot el. Hadde el på søndag som du vet :) Jeg jakter ikke på symptomer, men jeg har virkelig veldig ømme pupper hehe !

IGJEN RATTIS =D

Skrevet

Rattis..hahahahahaha:) Fikk ikke ømme pupper før 1 uke etter el, men mange som får det tidligere. Håper masse på deg altså;) Du må gi rapport!

Skrevet

GRATULERER:):) Jeg fant også ut julaften jeg var gravid.Kjempegøy!!Har en på 1 år også:):)

Skrevet

Å;) Gratulerer til deg også;) Blir septemberbarn på oss da jo!

Har en på 18 mnd jeg:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!

Jeg håper det blir min tur om en liten uke:)

Symptomene mine er kun kviser. Bruker ikke å få det. Dessuten ville ikke lillegutt på snart 1 år,ikke ammes mer om morningen. kanskje melka smaker vondt fordi jeg er gravid?? Det er lov å håpe:)

Skrevet

Takker:) Min første er født i september,så da blir det 2 stk i september:):)Blir morro:):)

Skrevet

Kjære, kjære vennen min.

*TAKK* for at jeg var den første som fikk vite det! Jeg ble så utrolig glad da jeg fikk sms'en fra deg. GRATULERER igjen. *Takk* også for at du ikke tar "hensyn" til meg, du vet hva jeg synes om det. Det er ingenting jeg blir mer glad av, enn å høre at dem jeg er glad i blir gravid. Haha, jeg vil høre alle detaljene! :-D

Klemmer i bøtter og spann

Skrevet

Lover :) Rapport skal bli !!! Rattis rattis ! Hehe

Skrevet

Gratulere så mye =)) så koselig da !!! Jeg skal teste i morgen...

Skrevet

Grarulerer sååååååååååååå mye.

endelig satt den.....

har ikm den 1 januar så er litt spent selv.

skal vente litt før j tar noen test.

du får kose deg masse og lykke til....

klem....

Skrevet

HURRAAAAAA!!!!! Å, fy flate så glad jeg ble da jeg logget meg på nå og så denne overskriften!!!! Guuuurimalla, så heldige dere er!! Grattis av hele mitt hjerte!!! Har vært litt mindre innom her en liten periode nå, men husker deg veldig godt for en-to måneder tilbake. Ååååååååååå, nå er jeg bare så innmari glad for deg!!!

Jeg er midt i hekkingen nå, så jeg samler til meg masse godvibber fra deg.

Kjære made in bed- masse masse lykke til med graviditeten!!! Hvilken pangstart på det nye året. YIIIPIIIIIII!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Du var en av de første jeg la merke til her inne, da jeg ble litt mer aktiv her inne i sommer, og har krysset fingrene for deg mange ganger,..

Virkelig glad på dine vegne:)

*tar litt babystøv og håper det gjør susen*

Godt nytt år, måtte spira sitte i ni herlige mnd:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ:) Dere er så herlige alle sammen. Tusen tusen takk for alle gode tanker og gratulasjoner. Jeg sender selvfølgelig så mye babystøv jeg bare kan XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX :)

Håper spira sitter hos alle sammen snart. Komme til å titte innom ofte. Nå må alle sammen ha en flott nyttårsfeiring;) Det skal hvertfall vi ha.

GODT NYTTÅR:) KLem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...