Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 ser nedover lista her at det begynner å bli en del diskusjoner om det samme nå... over and over and over again!!! vi blir aldri enige likevel! Åsså vil jeg legge til at å slenge dritt til en person som har havna i en vanskelig situasjon er lavmål. sånn. ferdig.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Å slenge dritt til noen i det hele tatt er lavmål. Men det vil ikke si det samme som at vi kan være uenige og at vi vil prøve å overtale den andre part til våre synspunkter. Jo, vi har diskutert ds mye siste døgnet. Men jeg har også sett bilstoldebatten ca. 100 ganger. Utro mann-dame, kjønnsykdommer, julegaver. Man skal aldri forsøke å stoppe en debatt. Den vil, hvis alt er sagt, dø ut av seg selv i denne omgagn. Men den vil alltid komme tilbake med nye lesere. Jeg ante ikke hva Reima var før jeg begynte å lese disse trådene,..
Snikskytteren er storebror! Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Jo, håper de diskusjonene er ferdig. Jeg synes det er urespektabelt! Fysj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå