Matildesnusk + lille ups Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal på besøk til svigerfamilien i noen dager, og den bilstolen de har er fra 9 kg, og er med kjøreretningen. De sa at de kunne leie en annen stol hvis vi ville, men jeg vil helst ikke lage styr for dem dersom det ikke er nødvendig. Matilde er ca 8,2 kg nå. Hva ville dere gjort?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Trodde kilogrensene var til for å følges, men er usikker her altså. Hadde det vært meg hadde jeg ønsket at de skulle leie en stol.
snartmammapåny Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Så sant du ikke har no mot å ha henne med kjøreretningen så hadde jeg ikke tenkt noe særlig over at det manglet 0,8kg på vekten... Kommer selvsakt på alderen hennes og om hun sitter bra i den stolen.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Hadde vært uaktuelt for meg.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 uaktuelt her vertfall.. hadde ikke godtatt fremovervendt selv om ungen var 10 kilo.. hadde heller latt være å kjøre bil da om det gikk an.. hva med å ta med deres babysete?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå