Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Ja da har det skjed igjen. Biomor er gravid. Ikke noe sjokk, det er bare tredje gangen etter at hun og sambo jordet slutt. Første gangen ble det abort, de to andre aborterte hun. Krysser fingrene for at det skjer igjen. Hun har allerede overtalt mine svigeforeldre til å kjøre seg til legen. Hun har akkurat funnet det ut, men hun er så oppmerksomhetsjuk og elsker å få sympati, så hun bruker svangerskapsplager til alt de er verdt. Ja, jeg er litt sjalu, prøver å bli gravid selv. Vi er like gamle. Synes det er urettferdig at ei jente som er i et dårlig forhold, har et barn fra før som hun ikke klarer, er manisk depresiv, ikke har lappen og fester og røyker selv om hun er gravid, aldri har hatt jobb og gått hjemme i flere år skal bli gravid og ikke jeg. Det eneste positive er at nå kommer hun vel til å være så mye sliten, at sambo kan ha ungen mer:) For han/vi håper å ta over ungen en dag. Ååå, alle som ville bli gravide skulle bli evaluert først!!! Det skulle i hvertfall vært noen minstekrav.
Kreoline Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Denne kvinnen har din mann en gang i tiden satt barn på, det er vel noe å tenke på når du dømmer henne så hardt. Du høres svært umoden ut, men regner med at du er ung og ikke har så mye livserfaring.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Ja, det er ikke så mye annet å si til deg, synes jeg, enn at du burde skamme deg! Skikkelig!
Iwar Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Jeg synes ikke at hun burde skamme seg...Alle har man rett på sine følelser!Men er enig i at denne biologiske moren ikke kan være fult så ille...Da hadde dere vel hatt barnet fast boende hos dere allerede? Skal ikke si noe,vet jo ikke noe om denne situasjonen...men reagerer på at denne damen krysser fingrene på at graviditeten ender i abort igjen!!Veldig umodent...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Hei, Hl her. Jeg vil selvfølgelig ikke biomor så vondt at det skal ende med abort! Hadde nettopp fått nyheten og var litt opprørt. Hadde trodd hun ville få livet sitt "i orden" før hun fikk et nytt barn. Og noe av det jeg skrev er umodent helt klart. Men sånn ble det, er ikke av de flinkeste til å formulere meg. Ja jeg er ung, bare rett over 20, og det samme er biomor. Ja, sambo satt barn på henne en gang. Men han er ikke den samme som han var da. Han har forandret seg og fått skikk på livet sitt. Biomor er fortsatt i samme spor som da de var sammen. Og han gikk fra henne. Og jo, hun er så ille. Det er flere grunner til at sambo ikke har hovedansvaret. Men det er noe vi jobber mot, og det kommer til å skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå