Gå til innhold

To timer med ørens lyd, herlig!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Puh!! Holder på å pakke ut og vaske klær etter juleferien... Karopappa og snuppa er på juletrefest. Den skal visstnok gå av stabelen i selveste Barne-TV studio!! Say no more...

 

Vel overstått jul til alle sammen, forresten!! Håper dere har nikost dere i jula, det har vi :)

 

Jeg tenkte å titte innom her i aften, for min kjære har tenkt seg ut en tur. Håper noen flere er på nett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:-) Koselig å se deg igjen! Pc`en min har klart å laste ned over 11.000 virus så den har også juleferie. Siden jeg er snill pike får jeg låne min kjære sin istedet:-)

 

Skal se hva jeg får til i kveld! Skal ha huset fullt i morgen og burde vel kanskje shinet litt. Hatt fullt hus her i ettermiddag på restemat etter julen og ennå er det masse igjen i kjøleskapet. Og har sikkert lagt på meg 40 kilo i jula;-D

 

Prekas!

Skrevet

Hæ...HÆ??? ørens lyd sa du??? Det er det ihvertfall ikke her... naboene er lei sine barns bråk i dag... så de har send dem til oss! JIPPI!!! sikkert.... Akkurat nå har jeg lyst til å ta den ene og denge den andre med... men det er ikke lov har jeg hørt...hehehe...

 

Ellers så har roen forsåvidt senket seg... etter at min svigerdatter in spe har kommet seg hjem til Fredrikstad.... du dæven som den jenta kan skravle!!! Oioioi! Og...hvetderehvadissetopåhenholdsvissnartnittenogtjueharfåttforsegeller???? joadeharforlovetseg....ugguggg.... Det var vel på tide "dryppende ironisk" Men, men.... de får jo bare prøve...

 

Skrevet

Hehehehehehe, gratulerer da Snuldersvigermorhulder!!!! Forlove seg er artig:-) Husker jeg og min eks i den alderen også gjorde det. Og den ringen min gikk veggimellom både titt og ofte.....hahahahaha!!!

 

Det er spennende i den alderen. Neste skritt på veien er vel å bli gravid og gjøre deg til farmor da eller??? Dæsken du, tenk deg det da!!!!

 

Verste er at jeg gleder meg til den dagen jeg kanskje blir mormor....tenk så koselig da!!!

 

Ugg ugg pølse med lugg:-)

Skrevet

Å hællemåne!! Svigerdatter fra Plan City og greier. GRATULERER til junior :)

 

Det har vært ei jul som har gått over alle støvleskaft når det gjelder lydnivå og jubalong, Litt deilig å komme hjem til vårt lille rede og bare kose oss, vi tre :)

 

Juletrefesten på NRK i kveld hadde vært storveis! Kometkameratene hadde vært der!!! Og julenissen!! Og Liv og en gutt til fra Barne-TV!!! Og de lærte indisk dans! Og de måtte stå musestille når han gikk bak den gardina!! Og det var masse godtere og ballonger og klistremerker!! Og og og zzzzzzzz..... Skjønningen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...