Gå til innhold

*Gah*

Twintipp og himmelblå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå rakner det snart for meg, he he.

Stakkars sønnen min begynte å kaste opp på lille julaften. Gikk fort over, og kastet opp en gang og brakk seg en gang, så var han i form.

JA, og istad kastet han opp igjen! Synes selvølgelig synd på ham.. Vi skal ha 15 gjester her i morgen, og har liiiiiiiiitt å gjøre før den tid og!

Det første han gjorde etter å ha kastet opp var å ta seg mat, og løper rundt og er helt seg selv i skrivende stund. Spiser potetgull og leker nisse.

Han har vært ute med tante i hele dag, og hadde kun spist en bolle.. Drakk så en hel flaske melk, klaget over vondt i magen og kastet opp.

Og nå helt fin!

Hva gjør jeg så med alle gjestene? Tenkte uansett å sende mld og informere da...

Åh herre, jeg haaater spy og omgangsyke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres nesten ut som om det var flasken med melk som utløste oppkastet. Og at det da mest sannsynlig ikke er omg. syken! Hørtes ikke det like greit ut??? Se an formen utover kvelden og formen før du skremmer gjestene:-)

Kanskje litt lite mat i magen og styrte ned med kalde melken var nok til å kaste opp......satse på det!!!

Lykke til!

Skrevet

det var det jeg tenkte på også..

Skrevet

For min del høres det mer ut som om han kastet opp fordi han ikke har spist enn at det er omgangsyke. Tror ikke du trenger å hverken sende meldinger eller informere nei.

Min er likedan noen ganger når han har fått melk eller kakao på tom mage. Kan være litt hardbart når man er liten.

Skrevet

Aaaaaaaaah, håper det altså!!!!!!! *krysse fingre og tær*

For hva er oddsen for det både lille julaften og lille nyttårsaften?? Samt omgangsykene hele sin første jul også.

Må innstallere virusbarometer her jeg tror jeg!!! Det kommer ALDRI beileilig:-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...