Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har fått dette nå, og løper på do hvert 5 minutt. Hvor lenge må jeg regne med at dette varer før det avtar ? Utrolig slitsomt i og med at vi er på besøk denne uka.... Det er nok snakk om en slags omgangssyke, og jeg har ikke smerter eller kaster opp......
alvis Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Det kan avta om tre timer eller om tre dager. Håper du kommer unden med noen få timer. Som regel er det ikke mer enn et døgn men det kan gå mangen døgn hvis det er noe hissigt virus. God bedring
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Takk for det :-) Håper det går fort over ja.
alvis Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Blåbærssaft, blåbær og blåbær biola er tingen! Noen som kan handle det for deg?
tante grusom master of law Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Imodium stopper opp magen. Fåes kjøpt på apotek.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Ville gått for blåbærsaft, evt fryste blåbær og biola. Imodium fikk jeg beskjed om IKKE å ta om det er virus, da man kan gjøre vondt verre visstnok.
tante grusom master of law Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 OK, det var legen som anbefalte imodium ved virus til meg. Rart, men det fungerte for oss ihvertfall!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Merkelig at de sier ulikt.... Legen sa at om det er virus, så er det viktig å få det helt ut av systemet og ikke stoppe det opp med Imodiumen, da det kunne "holde" viruset lenger i kroppen.... Uansett så er det viktig å fylle på med produkter ala Biola og lign for å holde de sunne tarmbakteriene igang!
tante grusom master of law Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 hmmm, skal høre med ham neste gang jeg snakker med ham! Takk for innspill! Og biola er jeg enig i:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå