Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hvordan man lager det? Eller tilbereder:) Alltid hatt lyst til å prøve det, men aner ikke hvordan en lager..hehe Takk for svar!
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Jeg steker kjøttdeig med f.eks tacokrydder eller annet godt, har det på en tallerk, har nachos over (den med ost, seff) har på cheddardip eller annet snadder, (bare litt) revet ost, og lar den stå i ovnen til osten er gyllen. Stor kjele med cheddardip ved siden av er påkrevd! )
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Aha:) takk for svar, da skal jeg prøve det!
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Bare hyggelig! Nå skal vi ha det også... hehe du frista!
Bergene Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Vi lager alltid nacos slik: http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=7178 Namnam!
meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har bønner, purre, hvitløk og paprika i. Og guacamole og salsa ved siden av! nam nam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå