Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Nå har det seg sånn at jeg er singel, og jeg har snakka mye med en mann, han er singel han å. Og vi har rota sammen en gang før( begge edrue) og det endte jo da i senga. Og etter det, så har han hele tiden tatt kontakt(det er noen mnd siden nå) både når han har vært full og på msn når han er edru... vi har en veldig god tone. Men sist jeg rota med han, så var jeg veldig forvirra og på en måte skøv han fra meg. Men så i går da, så satt vi på msn og tulla, og det endte opp med at jeg reiste til han. og endte der vi endte sist. Men denne gangen var det helt annerledes..... For i forkant av dette, så spurte han meg om jeg kom bare for å bruke kroppen hans, ja svarer jeg, i kveld er det det, så får vi ta det som det kommer etterpå. og det var greit da. Men han ville ikke at det skulle høres ut som at han bare ville ha meg naken i senga.... jaja, sier jeg, vi får ta det andre som det kommer.... Og i går da, så fikk jeg et annet syn på fyren....og jeg fant ut hvorfor jeg hadde trukket meg unna han.... Jeg var redd for at det skulle oppstå følelser og at jeg da skulle bli såra.... Og dette klarte jeg å fortelle han i dag da.... at vi spiller et litt farlig spill, fordi jeg er veldig sårbar og redd for at det skal oppstå føleser...så for meg er det et farlig spill. så fikk jeg da til bake at han skulle ikke leke med meg..... Og hvordan tolker jeg det da? jeg turte ikke spørre han rett og slett.... for da kommer det igjen, jeg er livredd for å bli såra... han er en veldig snill og god mann....men jeg har planer om å ta det helt med ro... jeg vil ikke stresse, men jeg vil kanskje bare vite hvor jeg står......sånn uten at jeg kanskje må spør han direkte, om det er mulig å finne ut av det da.....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Slikker på fingeren og stikker den i lufta... Hmm.. tror det blåser fra nordvest i dag, jeg.
Antinissen Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Det spiler ingen rolle hvordan vi her inne tolker noe som vi bare får høre en side av. Og uansett så spiller det heller ingen rolle. Skal du ha et godt liv med kjærlighet, samhold og alt hva parforhold innebærer så må du strengt tatt ta en sjangs og samtidig risikere å bli såret. Men man dør ikke av å bli såret. Det gjør jævlig vondt, men det går over og den evt gevinsten gjør det vel strengt tatt verdt det. I hvert fall for en hel del mennesker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå