jåsjenta Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Trenger noen råd eller tips til hva dette kan være. Mensen kom 3 dager etter planlagt, men blødde mer jevnt istedenfor mye til å begynne med- og lite etter ett par dager. Jeg har så lenge jeg kan huske kun ha hatt 5-max 6 dager med mensen, men nå er jeg på dag 10. Jeg har en god del stikkinger i magen, spesielt høyre side. Føler meg ellers slapp og svimmel. Hadde ikke di samme mens-smertene som jeg vanligvis har i begynnelsen.. Har stortsett 28 dagers syklus.Med noen unntak vel og merke. Har jo prøvd i en årrekke nå å bli gravid, med resultat av en SA. Dette etter pergo og metformin! Ellers så føler jeg ett press nedi magen, blør lite, og er ikke vondt på noe måte under samleie. (måtte jo prøve da). Blør kanskje litt mer da! Er friskt blod. Så noe graviditet har jeg jo utelukket siden jeg har blødd så lenge. noen som har aning?
jåsjenta Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. desember 2008 Ingen som har noe ide for hva det kan være?
Blåbærmuffins Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Kanskje en kjemisk? Har hatt det et par ganger, blødde ikke lenger enn normalt da men hadde kjempevondt i magen.
jåsjenta Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2009 Nei,ikke veit eg. Har jo ikke nå spesielt med smerter heller. litt stikkinger eneste. Skal til legen på mandag, så jeg får vel høre da hva dette ev. kan være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå