Gå til innhold

er redd( og litt glad) for at kvalmen er i anmarsj...

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag har jeg vært kvalm og uggen..er 5+5, og med nr 1 kom kvalmen for fullt i uke 7 ca...

da jeg var gravid i sommer( SA), ble jeg ikke kvalm, så det er derfor jeg også "er glad", for kvalmen...

aller helst skulle jeg visst 100 % at alt går bra, men sluppet unna kvalmen;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalmen her kommer og går denne gangen. Er så merkelig følelse, siden den var konstant forrige svangerskap. :)

Håper spiren sitter denne gangen:) Men det er ikke sånn at man må være kvalm da, for at den skal sitte. Svangerskap er jo så ulike, kanskje dette blir et der du ikke blir like kvalm som første gang uansett? :)

Skrevet

du har rett i at svangerskap ikke trenger å være like, hadde vært deilig å ikke bli så kvalm;-)

jeg har uansett en god følelse, og det hadde jeg ikke sist,så dette går nok veien;-)

er det gutt eller jente du har fra før?...det sies jo at man er kvalmere med jente( jeg har jente)...men det er vel ren og skjær tilfeldighet, tenker jeg...

Skrevet

Jeg har gutt fra før. :) var kvalm 24/7 i 8 uker med ham.

Skrevet

uffda...den verste kvalmen ga seg etter 5 uker hos meg...

(vel, der røyk den teorien)

Skrevet

etter 5 uker bare? Oi, da var du heldig. :)

Denne gangen er jeg sånn til-og-fra-kvalm. Det føles veldi uvant. Deilig med pauser, men samtidig får jeg den følelsen som sikkert mange får at "tenk om jeg mister symptomene og derfor ikke er kvalm lenger...". Uff, gir meg selv helt noia jeg.

Skrevet

ja, man kan bli sprø av å tenke for mye på det.jeg har bestemt meg for at så lenge jeg ikke begynner å blø, så er sikkert alt såre vel;-)

dersom jeg ringer gyn over nyttår, så får jeg sikkert en UL hvis jeg er urolig..men jeg får uansett ul på sykehuset i uke 12( pga kronisk sykdom i magen), og jeg klarer nok å vente.......tror jeg;-)

Skrevet

uke 12 er jo ganske tidlig. Jeg belager meg på å vente til den ene vi alle skal ha. Men er såååå lenge til:)

Skrevet

husker jeg syns det var en evighet til ordinær ul med nr 1, ja...men jeg fikk høre hjertelyd hos jordmor i uke 13, så det var betryggende;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...