Gå til innhold

Finne på ting med alle andre kan han.... (Hjelp!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stå på skøyter med eksen er en hyggelig ting! Men å spørre meg, nei det går jo ikke! Greit nok, vi har bare vært sammen i fire mnd.. Men er det ikke NÅ vi skal være nyforelska og all that shitt??! I går spurte han meg hvilken størrelse jeg bruker i skøyter, så jeg trodde jo at vi to skulle stå sammen og ha det koselig da.. Men så hørte jeg ikke noe mer. Før nå! "Hei hva skjer?", ringer han å sier. "Nei, ingenting.. ***** er med bestemor, skal være der i natt, så jeg bare slapper av egentlig. Du da?".. "Nei, jeg fikk no' skøyter til jul da, så skal gå å stå på de nå.. Skal spille hockey med den nye typen til (xn) og hu!"...

Og for litt siden fikk jeg en skikkelig kul hettejakke av han. Elsket den. Ja, ELSKET. Helt til jeg så på facebook at xn hadde en prikk lik - og jadda, hu hadde fått den av han!

Jeg er så sint at jeg koker nå! Jeg har lyst til å sende DEN drittmeldinga.. Men fuck it, jeg går ut å spiser med en kompis. Og så håper jeg at han og hu *piiiiip, piiiiip* eksen hans fryser av seg rævva!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det skal jeg! Og jeg skal kose meg skikkelig! :o))

HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...