Gå til innhold

noen fra TØNSBERG her? :)


MNB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er fra Tønsberg :)

 

Var egentlig med i mai-klubben, men termin ble flyttet frem på UL til 3.juni.

 

Når er din termin?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja:) jeg fikk termin mellom 10 og 15 Juni, men skal dit igjen på Onsdag og da skulle jeg få litt bedre svar:)

 

Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fylt 30 (78-modell). Hvor gammel er du?

 

Koselig med junibarn! Alle sier det er en fin tid å få barn på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle sammen. Jammen var det noen fra Tønsberg her også. Har ikke sett noen av dere har skrevet dere på BIM treffet som er på mandag i Tønsberg?

 

Er 78- modell og skal bli mamma for første gang. Hadde termin 28. mai ,men er nå flyttet til 1.juni. Bor for tiden i Rogaland, men flytter til Tønsberg til sommeren. Har samboer derfra, så vi er ofte i Tønsberg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke fra Tønsberg, men fra Larvik. Regner med å føde i Tønsberg. Termin 26.juni, men har ikke vært på UL enda

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Skal noen av dere på Tønsbergtreffet neste mandag da? Har vært to tidligere (tror jeg), men har ikke fått det til å passe. Skal derfor på mitt første BIM treff nå på mandag. Gleder meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Nøtterøy her :-) Er ikke noe særlig her inne på BIM, har holdt meg mest på Babyverden, men her var det jaggu mange fra Tønsberg :-)

 

Er 28 år og venter mitt første barn 19. juni :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nina! Ja her på BIM-sidene er det mye action vet du :o) Flere fra Tønsberg og omegn har valgt å treffes annenhver uke på Pizzanini. Har vært tre treff til nå, og hvis du ser på BIM-treff siden er det satt opp nytt treff om to uker igjen. Jeg var på mitt første treff mandag denne uken. Mange koselige jenter, så det er bare å hive seg med hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg skal også ha barn i juni. Jeg trodde den var mellom 30 juli, men på ultralyden i dag ble den satt til 24. juni. Jeg må si jeg ble litt overrasket.

 

Ja ja, jeg er jo heltdig som nesten ikke merker jeg er gravid da.

 

Jeg har vært med på bim treff i tønsberg to ganger, veldig koselig. Jeg skal fortsette med det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser at det er treff på mandag 9. mars :-) får se om jeg tør å komme og hilse på en gjeng med ukjente hormonelle jenter :-) hehe

mange pleier det å være på treffene ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du har noe å frykte. Har selv bare vært med 1 gang som sagt, og det var veldig koselige jenter. Vi var 8 stk sist gang og vet de var 7 stk de to forrige gangene, så det ligger vel rundt det antallet. Har ikke vært de samme hver gang, så det er sikkert noen nye på neste treff også kan jeg tenke meg. Bare å møte opp :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør bare i skranken etter gravidtreff, så forteller de hvor de sitter. Sist gang satt vi i 2. etasje, var veldig greit der, så kanskje det blir der denne gangen også. Jeg kan ikke komme denne gangen, men ser ut som om det er en del som skal i morgen. Du kan forresten også se på BIM-treff sidene og evt skrive at du kommer. Kos deg i morgen hvis du skal :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ville bare minne om at vi prøver å få til et treff i påsken for oss i Tønsberg. Se BIM-siden. Håper noen med junimager også har mulighet til å komme :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...