Dinoproto Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 ...negativ igjen, dette var 19pp med forsøk på nr 2... ja, ja... er litt lei meg nå, men vi får prøve igejn neste mnd. Skal ringe legen min på mandag ang. pergo. Håper vi kan få det. Til sommer har vi prøvd i 2 år, uten hell, har vært på utredning og alt er bra, mannens svømmere er det også fart i, visst. Hva annet kan vi gjøre?? Frustrert og lei....
Stjerna mi<3 Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 hei, sender noen varme klemmer, leit å lese, men ikke gi opp, stå på vidre så får dere det sikkert til. Hør med legen om hva dere kan gjøre, men har du prøvd å ta slimløsende hostesaft, er vist et kjerring råd, kanskje det funker??
Dinoproto Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 tusen takk for det:) hjelper å skrive ned litt frustrasjon... har forsøkt alt omtrent, hostesaft, grapefruktjuice, e-vit. etc... mulig det er alt stresset med denne prøvinga! Men prøver å ikke stresse, men vanskelig å ikke tenke på det heller da, hver gang el kommer og de to laaange ukene etterpå du da, prøvd lenge?
maria isabell Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 dette var da rart.. vil annbefale deg å gå til homeopat der kan du få medisin får å bli gravid og unngå abort...han eg går til har hjelpt mangen..kan være stress som gjør det..ka med asparges og brokkoli? alt mørke grønt er fint.)
Dinoproto Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2008 Homeopat ja, hva gjø han? Har forsøkt akupunktur to ganger uten suksess, siste gang var til og med under eggl. Kanskje jeg skal prøve masse grønne grønnsaker, takk for tipset!
*Ønskergjerne* Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 hei:) i samme båt som deg Dino , jeg er i 16 pp nå... :/ å ingenting skjer... men er faktisk over IKM nå m hele 3 dager ,men tror ikke d er no... :S jeg har nettopp starta m healing - å håper d skjer no snart - ellers blir d legebesøk snart ja...
Dinoproto Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2008 Så spennende "wantbaby09"! Håper det er noe i at du ikke har fått TR ennå da, kan jo hende det klaffer for deg denne gangen:) krysser fingrene for deg:) Har du noen tegn på at noe er igang da?
*Ønskergjerne* Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 er ikke den som leter etter symptomer - da - men er hard / lemster / oppblåst liksom... ikke noen andre symptomer ... ) men kjenner ikke TR komme - noe jeg kjenner litt til vanlig ) hadde jo vært kjempespennende hvis jeg er gravid nå (blitt spådd at jeg er gravid også ) men har lite forhåpninger denne pp... så har ikke TR kommet t mandag blir d testing... hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå