Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 jeg har nå på tredje dagen kløe og noe veldig utflod i underlivet. det har ikke han jeg hadde samleie med for 5dager siden. hva kan det være da?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Kan høres ut som om det er sopp. Han trenger ikke ha det fordi om du har det. Kjøp Canesten krem og kapsler på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 svir det når du tisser? Kanskje en uvi? kjøp canesten, og se om det hjelper...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 svir ikke når jeg tisser. hjelper å dusje
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Det er nok soppinfeksjon. Damer klør og har utflod ved soppinfeksjon. Menn kan ha soppinfeksjon uten at de merker det. Tar du behandling, så må partneren din også ta behandling, ellers får du det bare tilbake etterpå
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 nå 7dager med dette så er det helt borte, magen er oppblåst... hva kan dette være? HI
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 luft i magen? Nei, seriøst... Selv om vi hadde vært leger hadde dette vært alt for lite til å kunne stille noen diagnose...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå